Mina besökare
Totalt:

under dubbla duntäcken

Började dagen med en underbar promenad med fina Anna runt rocksjön å sen mysig frukost hos mig, en riktig GREAT START!!!

Har lidit heela dan av att min lägenhet är SVINKALL..
Dags att sätta igång elementen kanske??
Hade även varit en fördel om de gjort klart elementen, finns inga termostater...
Mobilen är lika kall som när man varit ute en stund ja, det säger väll en hel del..
Detta är första ggr sen jag flyttade som jag SAKNAR badkaret... det hade vart gött nu...

Jag får väll nöja mig med en varm dusch och dubbla duntäcken...

Så här mysigt hade jag det i dag innan jag däckade i sängen =)



Har nu läst hundra sidor och den är INTE lätt att komma in i inte... men skam den som ger sig eller hur??


Kommentarer
Postat av: Anonym

Gosh!

I´m really impressed!

Jultomten

2009-09-26 @ 21:31:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0