Mina besökare
Totalt:

Underhållning på högsta nivå

Tog ett underbart initiativ och började läsa i mina gamla dagböcker.
My my my...

Här får ni ett smakprov haha:

7 februari 1998
Idag har jag varit med Malin, fatta att hon är världens bästa kompis. På dagen vid tre gick vi till byn och skulle se om vi träffade R eller C.
Först gick vi till R och då kom han ut, han var jättesöt, adidas byxor
bla bla bla, bilen, fönster, persienner..

Nä detta kan inte bli mer utförligt haha men Malin kan iaf läsa mellan raderna haha...

21 augusti 1999
Idag åkte jag ner till Husqvarna för att träffa Ellen och hennes kompis Mia. Vi hyrde film och åkte hem till mig för att se den. Mia var jätte snäll och Ellen med men det visste jag ju redan. Det är kul att man redan skaffat kompisar.

24 februari 2000

Sofie hade skrivit till min mobil idag att hon ville att jag skulle ringa, det känns kul att vi börjar bli kompisar för hon är så himlars snäll.

11 mars 2000
Var på bio med s och s som blev tillsammans , de var super duper gulliga , vilken härlig kille hon hittat och hon är ju också härlig så de passar ju verkligen. Vi kollade på double Jeopardy som han bjöd oss på, den var verkligen jätte bäst.

Min fråga är, vad gjorde jag där?? haha...

15 mars 2000
P skrev värsta gulliga medelandet:
hej sötnos, vad gör du? Jag tittar på tv och tänker på dig Kram
Jag dog verkligen så mycket... Å han är så gullig..
Han är så gosig i skolan och jag dör lika mycket varje gång...

Hade jag kunnat garva så hade jag gjort det REJÄLT!!! Sjukt kul!! Verkligen en helt annan värld!!
Helt otroligt att se hur man uttryckte sig då. Även LJUVLIGT att läsa om när man inledde vänskapen med några av dem som står en allra närmast idag. 

Ja denna mina vänner bjöd jag er på, Enjoy!!! haha!!


Kommentarer
Postat av: Therése

Förstår att du haft en festlig stund med läsning av gamla dagböcker....jisses!

Önskar att jag hade sparat mina, hade varit jättekul att läsa dom idag!!

Kram på dig! ;-)

2009-09-21 @ 15:05:15
URL: http://idafiliphugo.blogg.se/
Postat av: sofie

Hahahahahahahahah!!!!! Ja fick gåshud när ja läste.. Fatta va kul!!!

Jag tror ja va på den där bion oxå va??;) 9 år sen asså??? Sjukt va tiden går..

Skönt att vi fortfarande har varann. En sån fin vänskap ska man inte kaskta bort o de borde fler tänka på.. You now!!!

Puss älskade vän o hoppas att du blir kry snart för ja vill träffa dig ju..

2009-09-21 @ 22:10:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0