Mina besökare
Totalt:

MINA VACKRA♥

När ni inte är här finns ni ändå
Allt ni gör, allt ni gjort

I era ögon, i era ord, överallt
Jag ser, jag hör, jag förstår

Det finns inget ord som någonsin gör er rättvisa
Ni ger aldrig upp, ni stannar

Ni fina vad vore jag utan er?
vad gjorde jag om ni inte fanns?

Ni bildar en arme som skyddar mig mot allt ont
livets underbara är det ni skänker mig

Sträck på er för det otroliga som är ni
Framtiden är det som innebär vi

En liten men varm gest till mina vackra, ni vet vilka ni är!!

Glöm inte uppskatta era vackra, är så lätt att ta allt för givet, gör inte det!!!


Kommentarer
Postat av: Alex

Tack vackra du.

Kram kram.

2009-09-04 @ 20:55:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0