off to work...

känns alltid som en evighet när man står här redo för att gå iväg å möta en helg på jobbet... vet dock att det är ingen fara när man väl är där...
Så förstår inte riktigt varför man cyter för det men det är väll att man bara ser timmarna å hör alla andra som är lediga som ska göra så mycket roligt...

men men de blir bra det här nu kör vi...  =)

Ps. mina tankar går till dig idag min söta vän, snart tar vi en rejäl helg tillsammans du och jag, du vet vem du är... puss på dig ...


natti natt..

städat som en tok hela eftermiddan så nu finns de inte en enda pinal kvar framme från förrådet , men tala för guds skull inte om hur de ser ut på balkongen för den e inte vidare vacker för tillfället...
är så trött så de inte e sant...

hoppas ni alla sover riktigt gott 

puss på er....
 

Har äntligen hittat ny frisör...

FÖRE:



EFTER:



ÄR SJUKT NÖJD.....

Med tanke på att det är Greys anatomy ikväll...



Slänger jag in denna underbara underbara låt....

Nu blev jag sååå lycklig....

Lille bror ringde precis mig, han och Anita var på väg hem från ultraljudet, och allt såg bra ut, den lille bebisen utvecklas precis som den ska.. fick även veta könet men det vet ja ju inte om dem vill att ja ska basunera ut till omvärlden så det e jag tyst om....

Är iaf sjukt lycklig över att det går bra och att han tänkte på att jag vill veta om det hela...

Ja och ....

Så var den igång igen min kära magkatarr... så kul så.. fick ställa in med Ida sorgligt nog för just nu pallar jag inte lämna lägenheten ens...

Hoppas lite vila hjälper så jag iaf kan åka till Erika ikväll så de händer något kul idag... hoppas hoppas...

suck va trött ja blir på detta....

ja ja ska vila nu iaf....

puss på er

dags att skynda till jobbet..

Ha en bra hörni

puss på er

ÄNNU EN DAG ÖVER...

Har faktiskt fått ut otroligt mycket av denna....

Först lunchade jag med Mia på stan, sen blev de lite shopping ett par nya gardiner till sovalkoven i guld var dem.... hi hi.. de gillar jag de...och ett par nya jeans med... sen tog vi en kaffe å hade helt enkelt en mycket mysig dag på staden..

Sen bar de av till syster för ännu mer kaffe drickande =) hade riktigt fina samtal måste ja säga... diskuterade livets egenheter så gick därifrån med ett riktigt glatt hjärta...

Sen stötte jag å Erika på varann utanför när jag slängde skräp å så kom hon upp en sväng... i mon blir det vår härliga desperate kväll igen =)

När Pappa sen kom hem startade vi upp det härliga projektet med spotsen som nu då sitter över spegeln, min vision stämde det blev kanon, men jag ska be att få tala om att det var långt ifrån det lilla projektet, å jag och pappa har ungefär lika mycket tålamod för det hela, men inga hårda ord utan mest garv blev det ändå åt vår klumpighet  =)
Nu är det upp till honom att fixa sladdarna för de där ger jag mig inte in på...

Sen kunde Malin självklart inte låta bli att fixa gardinerna så nu är dem upplaggda och strukna (vilket även tog hundra år) och Malin hon är sjuuukt trött... så nu blir det sängdags... alltid så skönt att lägga sig när man känner sig nöjd med dan...

Hoppas er dag har varit kanon
puss på er sötnosar...


SEA OUT



VILKEN UNDERBAR LÅT ATT DRÖMMA SIG BORT TILL, I LOOOOOOVE....

ja då va de på ett snart igen..

va sjukt kul i går jag å sara dansade å njöt som aldrig förr =)

kommer bilder i mon =)

Nu sitter ja här hos den lilla sööta johanna banana å hon håller på att fixa i ordning sig.. vi har precis varit på mejas ett års kalas, va kanon mysigt... hon var helt ljuvlig i vanlig ordning...=)så ikväll e de party igen, e sådär taggad men de kommer väll efter ett glas eller två..

Ha en kanon kväll alla ni

puss på er sötnosar








IKVÄLL..

SKA JA TILL TENHULT... DÄR E MAN INTE Å RÄNNER VARJE DAG SÅ ATT SÄGA =)

MIN FINA SARA HAR FYLLT 25 SÅ NU ÄR DET HENNES TUR ATT BLI FIRAD =)

MEN NU FÅR JA LÄGGA PÅ ETT KÅL FÖR SKA ÅKA REDAN VID FYRA...

HA EN KANON KVÄLL VAD NI NU ÄN SKA GÖRA PUSS PÅ ER

OROSHJÄRTA

Har ni någon gång hört en låt och känt att den är skriven till just er...
Denna låten är iaf sån för mig


BÖRJADE "BRA" SLUTADE BETYDLIGT BÄTTRE

Gick av mitt 26 timmars pass i morse, sov som en kratta i vanlig ordning
Vaknar av att lampan tänds i hallen på jobbet, å blev självklart skitskraj, springer upp med täcket om mig och där står min arbetskamrat!!!
Jag säger helt väck:
- va du är tidig
- Men malin klockan är ju tio i sju
faaaaaan
Jaha så nu har man lyckats med de med, en första gång för allt...

Sen kom Teres och vi hade det så mysigt så =) tände ljus och åt en go frukost och sen blev det även lunch på de, köttfärssås med kidneyb. så nu har jag å pappa några portioner av det...
Sen var jag så seriös och gjorde fisk soppa för första gången, blev kanon enlig pappa så de va ju nice...
Sen blev de hem till Erika som bjöd på en riktigt god middag den var lovely , sen till vårat älskade Desperate blev det ost å kex å te.... med tända ljus även där =)
Det är såååå underbart att tiden för tända ljus är här, älskar det....

Men vilken avslutning de va i Desperate idag ändå...
Så underbart att the big secret kom fram den har vi varit frustrerade över jävligt länge nu, började ju nästan likna days, he he inte riktigt kanske
Idioten dog vilket va fräscht men va fan hände sen vadå fem år senare?? var tog Mike vägen?? dem skulle ju äntligen leva sitt lyckliga liv ju... ja kära tider...

Alex jag Försökte ringa för å höra om de hela, så du inte tror att ja struntade i dig =)

Jag hade visst mer på hjärtat än vad ja trodde men fan va klockan är mycket nu är de sängdags omedelbums Malin...

puss på er alla sötnosar...













Ja hade visst fel...

De blev även svensson svensson igår med... och det om något är väll väldigt familiärt...

Sen avslutade jag och syster vår kväll med den underbara bodyguard...

Har sovit så bra hela helgen så känner mig nästan som en ny människa =)

Nu är helgen snart över och jag är super nöjd, har verkligen varit helt toppen..

Alex: fan va underbart att de gick bra =) men vad du menade med de om carrey får du allt förklara närmre, puss på dej..


mer familiärt än så här blir de nog inte...

Taccos och yatzy å nu ace ventura- the pet detective- everythings just like the old days....

Hade så ...

trevligt igår kunde knappt stå på benen så full var jag, he he eller inte....tog faktiskt det otroligt lugnt och det är jag ju tacksam för idag =)

sitter här med frukostdrinken, har ju slarvat lite med den de senaste två veckorna så kände att det var dags, den är mycket godare när man har pausat från den...

snart kommer syster, jippi....

ALEX: om ditt inlägg på facebook betyder vad jag tror så önskar jag dig all lycka ikväll =) p

HAFT EN UNDERBAR DAG

SOV ÄNDA TILL ETT SÅÅÅ JÄVLA SKÖNT SÅ DET ÄR INTE SANT...

SEN TRÄFFADE JAG MIN KÄRA VÄN MALIN SÅ VI FIKADE I ÖVER TVÅ TIMMAR =)
HON HADE MED SIG SIN LJUVLIGA DOTTER CORNELIA SOM VAR LITE BLYG I BÖRJAN MEN SOM I SLUTÄNDAN TYCKTE ATT JAG SKULLE FÖLJA MED DEM HEM, JA SÄGER DÅ DE, BARN ÄR FÖR HÄRLIGA...

HAR PRECIS VARIT UTE Å GÅTT MED MIN LILLE BROR ROBIN OCH VOVVVEN.. KALLT HAR DET JU BLIVIT MEN VAR VÄLDIGT UPPFRISKANDE..

SNART KOMMER MALIN OCH HÄMTAR MIG IGEN, SKA FÖLJA MED HENNE TILL NGN AV HENNES VÄNNER SÅ DET BLIR JU SPÄNNANDE...

HUR HAR NI HAFT DET???

PUSS PÅ ER SÖTNOSAR....

LÖPANDE KATT I SIKTE...

HE HE NU ÄR MAN VERKLIGEN I DJURENS VÄRLD... 
TUVA ÅMAR SIG SOM ALDRIG FÖRR FRAMFÖR OCH PÅ DATASKÄRMEN, NOSAR OCH GOJSAR PÅ MIG, KLÄTTRAR PÅ TANGENTBORDET I SKRIVANDE STUND, LÄTT DE HÄR, VERKLIGEN =)
OCH HUNDEN SOM SLICKAR PÅ MINA FÖTTER, JA HERRE GUD JA SÄGER DÅ DET =)
DET ÄR ENDA GÅNGEN KATTEN (TUVA) ÄR SÅ TILLGIVEN SOM HON ÄR NU... ÄR ÄVEN MIN "GAMLA" KATT... VA INGET FÖR MIG DET DÄR SÅ MIN KÄRA FAMILJ FICK TA ÖVER HENNE...
OANSVARIGT Å SKAFFA EN ??? KANSKE DE, MEN MAN KAN JU INTE VETA OM DET ÄR NÅGOT FÖR EN FÖRÄN MAN HAR TESTAT... OCH HON LIDER JU INTE EFTERSOM HON HAR DET KANON BRA...

JAG ÄR HOS MIN ENA FAMILJ I ÄLMHULT BTW ,
DET ÄR DETTA SOM ÄR DJURENS VÄRLD..
PAPPAS SAMBO, MIMMI, OCH MIN LILLE BROR ROBIN ÄR VÄLDIGT FACINERADE AV DET HÄR MED DJUR FÖRSTÅR NI..
TRE KATTER (TUVA, MOLLY, KAMPRAD) EN HUND (BELLA) OCH GULDFISKAR HAR DEM, SÅ KÄNNS VERKLIGEN SOM DJURENS VÄRLD DÅ JAG INTE HAR NÅGRA ALLS

ÄR IAF MYCKET TREVLIGT ATT VA HEMMA IGEN....
Å I MON KAN JA SOVA PRECIS HUR LÄNGE JAG VILL, HAR INTE ETT ENDA MÅSTE OCH DET KAN JAG VERKLIGEN INTE MINNAS NÄR DET VAR SÅ SIST, GISSAR PÅ MÅNADER... SÅ ATT JAG SKA NJUTA... JAG MÅSTE LÄRA MIG Å TA EN RIKTIG BREAK SÅHÄR IBLAND...ATT BRA FÅ VARA...DET BEHÖVER VI ALLA ELLER HUR???

GOD NATT Å PUSS PÅ ER SÖTNOSAR...









Toa-pappers hållare är ju himla bra....

N e ja så trött så ja dör he he nae men nästan...å halsbrännan regerar...

Blir å vila lite ska förhoppningsvis hinna träffa Lisa å hämta min ipod hos syster..

fick ledigt så blir älmhult ikväll- på söndag..
Ska bli så trevligt att få träffa Pernilla för det händer som sagt inte allt för ofta så det ser jag fram mot mycket, självklart även att träffa Mimmi och Robin för har inte träffat dem heller på länge nu...

Sätter på mobilen när jag samlat lite krafter att möta världen igen =)

Igår satte pappa upp min toalettpappers hållare,
Jag köpte en för hur länge sen som helst men inte blivit av att den har blivit uppsatt, så jag har haft toapappret på sophinken,
insåg helt plötsligt hur jävla skönt det är med den där hållaren för nu slipper jag ju ta bort rullen varje gång jag ska slänga ngt... ( ja ja de må vara ett sk. I lands problem) men man hamnar gärna i samma spår utan att reflektera över det förän det händer ngt...ja herrregud ja säger då det...ja e ju för rolig ibland...

puss på er sötnosar...


CLYDE (ELLEN) FYLLER 25



Å DE SKA SJÄLVKLART FIRAS..
BLIR HOS MIG DÅ HON INTE HAR NÅGON LÄGENHET, SJÄLVKLART STÄLLER MAN UPP =)
ÄR FÖRSTA FÖDELSEDAGSFESTEN HON HÅLLER I DÅ HON FAKTISKT INTE HAFT NÅGON INNAN SÅ KAN TÄNKA MIG ATT HON NJUTER RIKTIGT REJÄLT...
HON HAR SPRUNGIT PÅ VÅRA MILJONER FÖDELSEDAGS FESTER MEN INTE BLIVIT FIRAD SJÄLV SÅ DE E JU VERKLIGEN PÅ TIDEN....Å SÄRSKILT NU NÄR HON FYLLER 25...
15 NOVEMBER SMÄLLER DE ELLEN LILLA.... 

PUSS PÅ DEJ....

Nu har jag haft

EN RIKTIGT LYXIG FÖRMIDDAG, ÄTIT FRUKOST VID TEVEN MED TÄCKET I HÖGSTA HUGG HE HE

Å SEN TOG JAG MIG ETT HÄRLIGT SKUMBAD MED TÄNDA LJUS... ÄLSKAR BAD PRODUKTERNA ALEX,

SÅ NU KÄNNER JAG MIG RIKTIGT FRÄSCH LAGOM FÖR ATT JOBBA  NATTEN HE HE MEN MAN MÅSTE JU SKÄMMA BORT SIG SJÄLV IBLAND, DE HJÄLPER IAF MIG ATT SE LJUSGLIMTARNA...



tack alex å erika

roligt att ni tyckte de =)

den var i trä innnan alex..

kul även att du kommenterade gumman (erika) puss på er....

BLEV VÄLL INTE SÅ ILLA FÖR ATT VA FÖRSTA GÅNGEN VA ??


FIKA MED SARA



SARA ÄR JU VÄRLDENS SÖTASTE, TROR NI INTE HON KOM MED EN BUKETT BLOMMOR OCH EN BAKELSE...
Å DE HAR JAG JU INTE ÄTIT PÅ HUNDRA ÅR MINST SÅ DE VA JU INTE FEL ALLS =)
HAR HAFT EN MYCKET TREVLIG PRATSTUND OM LIVETS EGENHETER =)


GÅR IGENOM GAMLA SKIVOR

 





HA HA VILKA IDEER MAN HAR HAFT FÖR SIG, VAR NÅGRA SKÖNA BALLADER SOM FALLIT I GLÖMSKA SÅ HÅLLER PÅ Å LÄGGA IN DEM PÅ DATORN, OCH DET TAR JU INGEN TID DET...

B.L.A FOREVER  LOVE MED GARY BARLOW, DEN HAR HJÄLPT MIG I MÅNGA STUNDER DEN LÅTEN... FÖR SÅ ÄR DET JU MED MUSIK (IAF FÖR MIG) ATT MAN KOPPLAR LÅTAR TILL VISSA PERIODER I ENS LIV DÅ MAN LYSSNADE MYCKET PÅ JUST DEN...

BLEV INTE SÅ PJÅKIGT....

NU GICK ELLEN PRECIS HEM, VAR SÅ FINA BILDER DEM HADE TAGIT, Å FRÄSCH VAR HON KVINNAN SOM ALDRIG FÖRR, BRUN Å DAN =)

SNART KOMMER SARA, VA JU SJUKT LÄNGE SEN VI SÅGS SÅ SKA BLI SÅ MYSIGT SÅ....

HAR UNDER TIDEN ELLEN VARIT HÄR ÄVEN MÅLAT BYRÅN (MAN MÅSTE JU VARA EFFEKTIV ELLER HUR ?)
HIMLA FIN TYCKER JAG DEN BLEV,
LÄGGER UT KORT NÄR DEN HAR TORKAT OCH ÄR KLAR FÖR ANVÄNDNING...
KÄNNER MIG NÖJD ÖVER DETTA PROJKET MÅSTE JAG SÄGA, ALLTID KUL Å TESTA NGT NYTT...

å på tal om helgbilder...

My god va jag måste klippa mig heeeeeelt sinnessjukt va gräsligt de e nu... ingen volym what so ever......

Så är de när pengarna inte räcker till.....

men denna löningen ska de allt bli av... å skönt ska de bli med...

så här kul hade vi i helgen =)



  


Älmhult eller stanna hemma???

Vad är det med mig, ja tror jag skulle kunna sova dygnet runt... tur att ellen ringde å väckte mig annars hade jag garanterat sovit bort hela dan, å hur bra mår man av det???

nu kommer hon snart min vän å så ska den grisen visa upp sin bränna+ kort sen rhodos (men jag är inte bitter nej nej) ..

Sen blir det en fika med sara och ev. en sväng hem till Erika...

Är i valet och kvalet om ja ska åka till älmhult i helgen (beror ju på om jag får in ngn på söndan för mig med såklart) men kan inte riktigt bestämma mig, ovanlikgt va ??? he he..


så trött e jag ...

HAR VARIT PÅ IKEA OCH ÄNTLIGEN KÖPT EN PYGME PALL ( HE HE DE E FÖR SÅDANA KORTA MÄNNISKOR SOM JAG SOM INTE NÅR UPP I DE ÖVRE HYLLORNA I KÖKET) HAR TÄNKT GÖRA DET I TYP FEM ÅR NU SÅ VAR JU INTE EN DAG FÖR TIDIGT.. NU SLIPPER JAG JU KLÄTTRA PÅ MINA VITA STOLAR...

SEN KÖPTE JAG SPEGEL + SPOTS ATT HA ÖVER, KOMMER BLI SUPER NAJS...

JUST NU SITTER PAPPA Å SVÄR ÖVER PALLEN.. HE HE , JAG SATTE IHOP DEN MEN NÄR DE VA DAGS ATT DRA ÅT SKRUVARNA SÅ FICK ALLT HAN TA ÖVER =)

KÖPTE ÄVEN MÅLAR FÄRG (ANTIKVIT) FÖR HAR TÄNKT MÅLA EN BYRA SOM JAG SKA HA I KÖKET...

HAR FIXAT Å TRIXAT HELA DAGEN LÅNG SÅ NU ÄR KÖKET I ORDNING IGEN SÅÅÅ SKÖÖÖNT... ÄR BARA VARDAGS RUMMET KVAR NU....

MEN NU ÄR JAG SJUKT TRÖTT SÅ NI FÅR SOVA SÅ GOTT....

PUSS PÅ ER ALLA SÖTISAR....



KAN SÄGA SÅ MYCKET SOM ATT

Jag har kommit till ett dilemma gällande bloggen...

Har svårt att komma underfund med var jag ska dra gränsen inför det jag skriver om när det gäller mig själv.... eftersom jag inte kommit till den poängen än blir detta inlägg inte i klartext...
Hur som helst lär det ju märkas framöver..

Hände något som på mindre än en minut gjorde att jag slungades 15 år bakåt i tiden och blev ungefär lika liten igen..   
Kändes iaf då rent ut sagt för jävligt, det är inte så att jag inte har bearbetat det som hände då för jag gjorde det ganska rejält för några år sen (å självklart är det frågan om mer än just den gången)
Men vissa saker stoppar man gärna undan i ett hörn ett tag och låter det ligga där och samla damm tills man är redo att möta det igen...

Vill hävda att jag inte är särskilt rädd för att möta mitt förflutna men när man inte väljer det själv (utan det blir som en obehaglig överraskning) så är det helt plötsligt inte samma sak...
Möter ofta situationer som kopplas till det som hände men just denna blev väldigt speciell...

Hur tar man en ursäkt från någon som man under ca femton års tid har hatat, en människa som är super trevlig och verkar mena varenda ord, en människa som till stor del satt sådana ärr i en som man antagligen allitd kommer ha kvar (men mindre med tiden såklart)

Ja jag vet verkligen inte....

Jag vägrar låta detta dra ner mig!!!
Nu är det upp till mig att aktivt välja rätt väg varje dag...

En väg som aktivt pekar på min relativt nya livsfilosofi, att allt händer av en anledning, anledningen kan vara svår att se och gömma sig väldigt väldigt länge men enligt min erfarenhet visar den sig väldigt tydligt förr eller senare...
Det gäller bara att ge den rätt plats, tid och utrymme att visa sig på / i

Om man bara vågar bryta gamla vanor så har man kommit otroligt långt...
Kan tilläggas att om någon sagt detta till mig för ett år sen så hade jag skrattat dem rakt upp i ansiktet men har upptäckt att det gör mitt liv till ett helt annat när jag lever efter detta...
Jag måste tillåta mig själv att få vara ledsen precis lika mycket som jag måste se till att jag inte fastnar i det utan lyckas vända på det...

Det gäller att rensa upp lite genom att SLÄNGA UR SIG SKITEN sen mår iaf jag bättre... tur att jag har människor i mitt liv som låter mig göra det med =)
TACK ALLA NI FÖR DET...

Så nu fick ni lite funderingar så här på kvällskvisten, i mon lägger jag ev. upp lite festliga bilder ifrån helgen =)

puss å godnatt på er sötnosar...













Varit sjukt aktiv igen =)

Börjar synas lite skillnad äntligen....

Idag är det tecno musik hela dagen lång som ger mig energi =)

Sen blir de bara å göra sig av med allt som ska slängas,

de får min kära pappa allt som uppdrag på söndag..he he...

kanske skulle äta ngt med?? får ju bli kassler gratäng IGEN men har inte tid å göra ngn mat...
Börjar bli lagom trött på den men de får allt duga, här är vi inte pjoskiga som pappa säger

puss på er...

god morron..

Tog lite sov morgon idag vilket var välbehövligt...

Nu blir det en äggfrukost (var allt länge sen det) å så blir de nog ett avsnitt av andra avenyn innan jag sätter igång med hemmet igen  =)

vad ska ni göra idag???

pusss på er  sötnosar

FACEBOOK

ÄR TREVLIGT TILL MYCKET ENLIGT MIG...

JAG HAR GENOM DET FÅTT UPP KONTAKTEN MED MSK FRÅN MITT "FÖRRA LIV" (DÅ JAG BODDE I ÄLMHULT ALLTSÅ) OCH MED VÄNNER MAN INTE TRÄFFAT PÅ ETT TAG VILKET HAR VARIT KANON DÅ DET LETT TILL ATT JAG TRÄFFAT VÄNNER JAG INTE SETT PÅ MÅNGA ÅR...

DETTA ÄR ABSOLUT  INTE VÄRLDENS STÖRSTA GREJ PÅ NÅGOT SÄTT OCH DET ÄR JU INTE DIREKT FACEBOOK ´S FEL MEN VISSA SAKER VILL MAN INTE VETA GENOM FACEBOOK!!!!

EN DEL SAKER SKULLE JAG ALDRIG TA DENNA VÄGEN ELLER FACEBOOK VÄGEN HELLER FÖR DEN DELEN...

HALLÅ DET ÄR JU BARA FACEBOOK, VAD HÄNDE MED DEN MÄNSKLIGA KONTAKTEN,JA BARA UNDRAR???

SOM VANLIGT KOMMER JAG VARA VÄRLDENS TRÅKIGASTE Å INTE SÄGA OM VAD ELLER VEM DET GÄLLER DET ÄR SOM SAGT INTE DET MITT MÅL ÄR MED DENNA BLOGG...

HOPPAS PÅ SÖMN NU SOV JÄTTE GOTT ALLA NI

PUSS PÅ ER SÖTNOSAR....


SÅÅÅ SLUUUUUT

ATT SÄGA ATT DET HAR VARIT MYCKET DENNA DAG ÄR INGEN ÖVERDRIFT...

JOBBAT, GREJAT HEMMA SOM FAN, LUNCHAT MED ERIKA (ENTRECOTE BLEV DET),  FIKAT MED ERIKA Å MIA (BLEV EN LATTE)OCH  SEDAN FIKAT MED KRISTIN (BLEV EN LATTE IGEN) VILKET VERKLIGEN INTE VAR IGÅR...

VAR HUR SOM HAVER SUPER NAJS...
BLEV PRAT OM GAMLA MINNEN VI HAR IHOP.. BLEV MÅNGA GOA SKRATT... JA SÄGER BARA MURDER ON THE DANCE FLOOR OCH CREEP - HE HE- SOFIE KANSKE ÄVEN KOMMER IHÅG DETTA =)

SEN KOM JAG HEM OCH DÅ BLEV DET INTE HELT OVÄNTAT ÄNNU MER GREJANDE HEMMA, VÄRKER I HELA KROPPEN AV TRÖTTHET, HAR LYCKATS ORGANISERA UPP EN DEL IAF, SÅ GOTT SÅ...I MORGON BLIR DET ETT REJÄLT RYCK TILL FÖR SÅ HÄR VILL/ KAN  JU INGEN LEVA...

FICK ÄVEN ETT PAR SNABBA ORD MED DEN HÄRLIGA ALEX - HOPPAS DE GÅR VÄGEN GUMMAN =)

PUSS PÅ DEJ...

HÅKAN HELLSTRÖM SPELAS FÖR FULLT, DÄR HITTAS MIN ENERGI VILL JAG LOVA...

SÅ JÄVLA REDIG OCH ORDENTLIG MÅSTE JAG SÄGA ATT JAG ÄR DENNA DAG!!!
 
MEN HERREGUD, OM NI HADE SETT MITT HEM NU HADE NI DÖTT, Å SÄRSKILT DU MAMMAN MIN HE HE... NOG FÖR ATT DU SETT DET STÖKIGT FÖRR MEN DETTA ÄR NÅGOT OTROLIGT...

GREJER PRECIS ÖVER JÄVLA ALLT...

RINGDE TILL DEM IDAG..
Å SOM TUR VÄL ÄR STÅR CONTAINERN KVAR TILLS MÅNDAG MEN JAG MÅSTE ÄNDÅ GÖRA DET FÄRDIGT IDAG Å I MON DÅ JAG JOBBAR HELG...

DET VAR SOM JAG TRODDE MED FÖRVARINGS MÖJLIGHETERNA
HON PRATADE OM ATT DET SKA STÅ I CONTAINRAR UTANFÖR Å DE VET JAG INTE HUR SUGEN JAG ÄR PÅ... ATT HA MINA GREJER DÄR ALLTSÅ..

SÅ DET BLIR EN RIKTIGT OMFATTANDE UTRENSNING I LGH (SOM VAR BEHÖVLIG) SÅ ATT JAG FÖRHOPPNINGSVIS KAN FÅ IN DE MESTA JAG VERKLIGEN ÄR RÄDD OM FRÅN FÖRRÅDET HÄR..

ÄN EN GÅNG SÅ HADE DET JU VARIT HÄRLIGT MED LITE FÖRVARNING SÅ MAN SLIPPER STIRRA SÖNDER SIG PÅ TVÅ DAGAR
(VET ATT JAG KAN BE FOLK OM HJÄLP MEN ÄR JU INTE SÅ MYCKET FÖR NGN ANNAN ATT HJÄLPA TILL MED DÅ DET MESTA BLIR REN UTRENSNING)
JA JA NU ÄR DET SOM DET ÄR!!!!
JAG HAR FÅTT SPY MASSA GALLA ÖVER DET Å NU ÄR DET BARA ATT KÖRA PÅ
I SLUTÄNDAN SÅ TJÄNAR JAG JU PÅ DET FÖR DET MÅSTE JU GÖRAS FÖRR ELLER SENARE, ELLER HUR???

PUSS PÅ ER SÖTNOSAR













GOD MORGON

OFF TO WORK SEN SKA DE HÄRJAS....

Måste ju lugnt skriva ngt trevligt med eller hur =)

Trevligt är det för mig iaf ...

ikväll blir det inte ett uns mer energi til att vara irriterad ...  he he..

Fick ju pengar i 25 års present av pappa å mimmi å nu hittade jag vad jag ska köpa... jippi...

Hittade en sjukt fin spegel på Ikea med guld kanter, som jag ska ha i hallen, å så blir det spots över, om min vision stämmer så kommer det bli läckert...

Då tiden idag var knapp ska vi fixa detta på måndag ...

Lägger självklart ut bild på de hela så får vi se om  ni håller med min vision..

sånt här tycker jag är sååååå roligt =)

nu är det hög tid för sängen, ska jobba morgon i mon...

puss på er alla och sov riktigt riktigt gott för de tänker ja göra =)

Och irritationen växer... blir sååå trött....

Jobbade natt tills idag, har haft världens världens härligaste dag med Teres och hennes små änglar... dem är så ljuuuuvliga så de finns inte... va helt slut i em å då kollade vi barnprogram och så kröp dem upp å myste så som bara barn kan göra... =)

så då kan man ju tänka att allt är lugnt eller hur??? när man haft en sån kanon dag å allt?? ja de trodde jag med...

För det första åkte jag å pappa till Ikea för att köpa skenor + backar till sorteringen, (ska ju nu börja sortera matavfall enligt dem som bestämmer, vilket självklart är bra i sig självt)  men vad tror ni hyresbolaget bjuder på för förvaring en liten skit back som matavfallet ska ligga i....

Det kanske är så det funkar annars med ??? jag har ingen aning... 

Fortfarande ska man ju ha plats för matavfall, övriga sopor, glas, metall, hårdplats, kartonger...
ja ni vet ju hur det funkar...

Visst jag blev inte överlycklig för det nya kravet med sortering av matavfall (men det hänger ju på min egen bekvämlighet)  men jag håller ju helt med om att det är kanon att man gör såna saker för miljön och gör ju självklart detta...

Men jag personligen tycker det är fruktansvärt ynkligt när man bor i en hyreslägenhet (som ställer sortering som ett krav) att det är det enda dem erbjuder, en ynka plastback och papperspåsar att lägga skiten i... hur är deras tanke att man ska få plats med allt utan att det ser för djävligt ut..

Jag är väll inte världens mest organiserade msk men någon måtta får det ju va, vill inte ha det liggandes huller om buller...

Hur som helst köpte jag därför skenor och tre backar så att jag kan få ordning på det... det kostade mig 400 spänn,
det va priset jag fick betala för att jag inte vill ha de hur som helst, å ja kan sätta vad som helst på att dem inte kommer godkänna att jag tar med mig med det den dan jag flyttar men det skiter jag fullständigt i....

Jag kände ju mig nöjd över att jag bet i det sura och la 400 (djävligt sura) spänn på detta...var tror ni tacken för detta blev, när Malin kommer hem ligger det en härlig lapp väntandes...

Då var det självklart med den här förbannade förråds situationen...

Som jag skrev i föregående inlägg ville dem ju att förråden skulle va tömda tills på måndag (detta fick jag veta i måndags) vilket innebar att jag då skulle ha en vecka på mig. Dem skulle vaara så snälla å ställa ut en container så att man kunde slänga det bortsorterade där men visste inte när...

På denna lapp (som hade kommit igår när jag jobbade) stod det att containern skulle stå utanför huset idag, detta såg jag alltså för mindre än två timmar sen när jag kom hem,
Det står ingen container utanför huset vad jag kan se så den är antagligen redan borttagen (om dem inte ställt den på ett ej väl synligt ställe)
Hela min lägenhet är fylld med sopsäckar å skit å är inte sorterad eftersom jag inte haft tid, då ja ändå trodde att jag skulle ha tills på måndag på mig.

Sen står det även att förråden kommer börja tömmas redan på fredag istället av dem ( har ingen aning om vart de jag har kvar kommer hamna, hur rädda dem är om mina saker eller vilken koll dem kommer ha på vad som är mitt)

FRAMFÖRHÅLLNING ÄR UPPENBARLIGEN INGENTING DEM HAR HÖRT TALAS OM

Att ta hänsyn till att man har ett liv finns inte heller...

du som är ansvarig för detta kan vänta dig ett samtal från mig i mon. nämner varken mitt hyresbolag eller namnet på personen för jag är inte ute efter att hänga ut någon.
Är enbart ute efter att hänga ut min irritation...

Jag har alltid rekomenderat mitt hyresbolag för deras effektivitet och hänsyn och jag hoppas att jag ska kunna fortsätta med detta efter morgon dagens samtal...





fruktansvärt irriterad...

Fick idag veta att jag har en vecka på mig att rensa mitt förråd...
Nästa måndag behöver dem tillgång till det för de ska göras en värmekonvertering...

Jag å pappa har nu bärt upp det mesta så att jag kan rensa ut bland sakerna... (för dem är ju så oerhört generösa så dem ska ställa en container utanför så man kan slänga sina grejer)...

Detta får man då veta en vecka innan det ska vara klart... blir så sjukt irriterad...  att ta hänsyn till att man har ett liv med ett arbete att sköta är ju uppenbarligen inget som slagit dem... å de som gör mig mest förbannad är att man inte fått någon information om när dem ska vara klara heller..

deras förslag är att ställa ut sakerna på balkongen ( för då kommer dem ju verkligen vara underbara sen)

usch va trött jag blir ja orkar inte bläääää

sov gott puss på er...

JAG HAR INVIGIT....

Pepparkvarnarna (heeelt underbara)
Kniven (kanon kanon säger ja bara)
gryt "snuttarna" (som är så charmanta) 
Kerstin florian produkterna (som by the way var underbara)
Täcket (som var sååå skönt)
Plattången (som är sjuukt bra) som ni såg på korten, håret blir platt till skillnad från min  förra värdelösa =)
Å så ikväll blir det som sagt detta underbara påslakansätt...

hmmm kan det bli bättre =)

puss på er...

KAN DET BLI BÄTTRE ÄN SÅ HÄR...


I natt inviger jag mitt nya fina bäddsett, tack alex i looove it

VILKEN KVÄLL VI HADE ÄNDÅ...


PRECIS ÄTIT VÄRLDENS MAT, KYCKLINGFILE, RIS OCH GORGONZOLA SÅS... MUMS..


VILKA FINA VÄNNER JAG HAR =) 

HA HA HA HA JA KÄNDE DE HEEELA...

VILKA FINA FLICKOR =)    

NU TAR VI OSS EN SVÄNG OM           

MIA TAGGADE TILL DET...  OCH SÁ KÖRDE VI    =)

vi njuter med denna för tillfället




i love love love
Å TILL MIN UNDERBARA MAMMA... VI LYSSNADE PÅ VÅR LÅT INNAN... Å VA JA MINDES Å JA NJÖT ÄLSKAR DEJ!!!
PUSS PÅ ER

INNEBÄR DET ATT JAG ÄR EN FJORTIS??HE HE



ÄLSKAR FORTFARANDE DENNA LÅT ÖVER ALLT ANNAT, ÄR MIN FAVVO KOM IGÅNG INFÖR PARTY LÅT.. Å MAMMA VI REGERADE JU TILL DENNA I LÖRDAGS ELLER HUR ???? =)
INTE MÅNGA SOM KAN SÄGA ATT MAN ÄLSKAR Å SHAKE (A) MED SIN MAMMA... =)

PUSS PÅ ER

IKVÄLL BLIR DET...

EFTERLÄNGTAD UTGÅNG MED MIA OCH ERIKA SKA BLII SÅÅÅ KUL Å FÅ SVÄNGA DE LURVIGA LITE =)

HAR FAKTISKT HITTAT RIKTIGT BILLIGA FYND IDAG PÅ STAN..

FIA DU HAR NU (GENOM DITT PRESENTKORT) GETT MIG EN SKIIIT SNYGG SKJORTKLÄNNING I SVART, HAR VELAT HA DE HUR LÄNGE SOM HELST...

KÖPTE ÄVEN TVÅ TOPPAR/TUNIKA/KLÄNNINGAR PÅ GINA, SJUUUKT BILLIGT...

Å VET NI VAD ???
DET VAR FÖRSTA GÅNGEN PÅ SJUKT LÄNGE SOM JAG INTE MÅDDE DÅLIGT NÄR JAG STOD I PROVRUMMET, ÄNTLIGEN BÖRJAR DET VISA RESULTAT ....
 
JAG PRATAR SOM NI VET INTE OM DET HÄR PÅ BLOGGEN SÄRSKILT MYCKET (Å INTE I DET VERKLIGA LIVET HELLER FÖR DEN DELEN) EFTERSOM DE DELS ÄR LITE SKAMLIGT FÖR MIG OCH SEN TYCKER JAG ATT DET ÄR ETT SÅ SÖNDER TJATAT ÄMNE....

FAKTUM ÄR ATT JAG ÄR VÄLDIGT MEDVETEN OM ATT JAG BEHÖVER GÅ NER I VIKT MEN JAG HAR VALT ATT ACCEPTERA ATT DET TAR TID..

DÄRFÖR TAR JAG DE LUGNT MED VIKT NEDGÅNGEN EFTERSOM JAG INTE VILL ATTT DET SKA GÅ ÅT HELVETE DENNA GÅNGEN... 

JAG GICK EN KURS DÄR MAN FICK LÄRA SIG OM: VAD MAN SKA /INTE SKA ÄTA, HUR OFTA/ VILKEN MÄNGD OCH FRMFÖR ALLT VAD DEN MATEN MAN STOPPAR I SIG GÖR MED KROPPEN... VAR OERHÖRT LÄRORIKT.. VA VÄLDIGT LOST I DEN VÄRLDEN INNAN...

JAG HAR ÄNDRAT KOSTEN LITE OCH LITE FÖR ATT JAG HAR ALLA AVSIKTER ATT KUNNA FORTSÄTTA LEVA EFTER DET NÄR JAG VÄL DRAGIT NER PÅ DET SOM BEHÖVS...

JAG VÄGRAR ALLA BANTNINGSKURER OCH MIRAKEL MEDEL FÖR JAG TROR INTE PÅ ATT DET FUNKAR I LÄNGDEN...I ALLA FALL INTE FÖR MIG...

JAG BÖRJADE TEX MED ATT SLUTA ÄTA SMÖR PÅ MACKORNA (Å DESSA MACKOR MED SMÖR HAR HÄNGT I HELA MITT LIV) SÅ DET VAR EN OMSTÄLLNING FÖR MIG, NU ÄTER JAG KNAPPT NÅGRA MACKOR ALLS (FÖRUTOM NÄR JAG JOBBAT NATT FÖR DÅ FINNS DE INGEN MÖJLIGHET ATT GÖRA MIN FRUKOST DRINK...(Å DÅ E DE FULLKORN SOM GÄLLER)..

SEN HAR JAG GJORT EN ENORM OMSTÄLLNING MED VARDAGS MATEN, DÅ JAG DRAGIT  NER BÅDE PÅ PORTIONS STORLEK, MÄNGDEN KOLHYDRATER OCH LAGGT TILL MYCKET SOM BÖNOR OCH GRÖNSAKER MM..
JAG KAN SJÄLVKLART BLI BÄTTRE PÅ DET MEN JAG LÅTER DET TA DEN TIDEN DET TAR.. NÄR JAG LUNCHAR PÅ STAN BLIR DET HELLRE SALLAD ÄN MACKOR OCH FÖRSÖKER ÄTA TVÅ LAGADE MÅL MAT OM DAN..HAR SKÄRT NER PÅ MITT GODIS INTAG AVSEVÄRT MEN MÅLET ÄR SJÄLVKLART ATT SLUTA HELT.

MINA PROMENADER HAR BLIVIT VÄLDIGT LIDANDE UNDER PLANERINGEN FÖR ÄVEN JAG INTE HAFT ORK ELLER TID.. DOCK VILL JAG TILLÄGGA ATT DET SPELAR INGEN ROLL OM DET ÄR VÄRLDENS SÄMSTA URSÄKT FÖR DET ÄR MIN BRIST PÅ SJÄLVDICIPLIN SOM GJORT ATT JAG INTE TAGIT MIG TIDEN/ORKEN TILL DET..

HAR ALL AVSIKT ATT BLI BÄTTRE PÅ DET DOCK..
FÖR DET ÄR DET JAG KOMMER BEHÖVA FÖR ATT FÅ ENERGI OCH HÅLLA HUMÖRET I SCHACK NÄR HÖSTMÖRKRET BANKAR PÅ DÖRREN...

JAG GÅR MIN EGEN VÄG OCH GÖR DET PÅ MITT SÄTT... Å HAR JAG GETT MIG FAN PÅ DET SÅ SKA JAG OCKSÅ KLARA DET...

VA IAF VÄLDIGT ROLIGT ATT SJÄLV SE ATT DET GETT RESULTAT... JAG GÖR DETTA FÖR MIN EGEN SKULL FÖR ATT JAG SKA MÅ BRA OCH INTE FÖR HUR ANDRA TYCKER ATT JAG BORDE SE UT...

KOMISKT ÄR DOCK ATT DETTA BLEV INBLANDAT I ETT UTGÅNGS INLÄGG (SOM SJÄLVKLART INNEHÅLLER DEN OERHÖRT NYTTIGA ALKOHOLEN) MEN MAN MÅSTE JU HA ROLIGT MED...

PUSS PÅ ER ALLA



MÅNGA TACK BLIR DET =)

VILL ÄVEN TACKA IDA FÖR HENNES OERHÖRT FINA TAL HON HÖLL FÖR MIG, TACK IDA DET VAR VERKLIGEN HEEELT UNDERBART....JAG KOMMER ALDRIG GLÖMMA DET....

Å TACK ALLIHOPA ÄN EN GÅNG TILL ER SOM VAR PÅ FESTEN, JAG HAR ALDRIG KÄNNT MIG SÅ OTROLIGT UPPSKATTAD....DET VAR FANTASTISKT ATT NI ALLA INTE BARA GICK IN FÖR DET SÅ MYCKET MEN ATT NI ÄVEN BJÖD PÅ ER SJÄLVA SÅ OERHÖRT MYCKET UNDER HELA KVÄLLEN...FRAMFÖR ALLT UNDER UPPDRAGET OCH SISTA SKETCHEN..

KOMMER ALDRIG GLÖMMA:

ARVID
- HJÄLTE 1 SOM CHILLAR VID BARDISKEN, FRIDA - BARTENDERN SOM TORKAR AV POMMAC FLASKAN

MAMMA Å JANNICA
SOM VAR BARDISKEN OCH BLEV NERKNUFFADE AV IDA - BOV 1,

ELLEN OCH MIA SOM GNISSLADE SÅ FINT SOM SVÄNGDÖRRAR

POMMACFLASKORNA - LINDA STEFAN HJORETN Å FIA SOM STOD SÅ FINT

MICKE UTSLAGEN PÅ GOLVET SOM DET FÖRRÄDISKA VATTENHÅLET,
 
LEIF IN PÅ ALLA FYRA SOM HÄST MED VERONICA PÅ RYGGEN OCH SOM LIGGER I EN HÖG PÅ MICKE TILLSAMMANS MED MIN KUSIN THERES SOM BLEV STAND IN (VÄLDIGT MOTVILLIGT) SOM DEN AVDANKADE ÖKENRÅTTAN 

THOMAS SOM UTMANANDE HJÄLTE
 
LISA- DEN DJUPA TYSTNADEN SOM GLÖMDE VAD HON SPELADE

KAKTUSEN - VICTORIA SOM STACK HEM

ERIKA
- HJÄLTINNAN SOM LÅTSADES VARA VACKER

ALEXANDRA
OCH LOLLO SOM ÄVEN DEM VAR GRYMMA SOM HJÄLTE Å BOV,

DE KLIPPIGA BERGEN- ANNA.L, ANNA.G, JENNY,  CHARLOTTE SOM TÅLMODIGT STOD MED HÄNDERNA I LUFTEN Å TRIPPADE UT SÅ FINT

LILI OCH SUSSI - SOFIE OCH TERES SOM SJÖNG OH MAMA CANT YOU TELL SÅ HIMLA FINT

JAG KOMMER LEVA PÅ DENNA KVÄLL HUR LÄNGE SOM HELST

PUSS PÅ ER ALLA 40 STYCKEN =)

ALLA UNDERBARA PRESENTER, ETT STORT TACK SKA NI HA =)



FICK ÄVEN ETT PRESENTKORT PÁ HM OCH PENGAR =)

TACK TILL ER ALLIHOP FÖR ATT NI GJORDE DETTA TILL DEN BÄSTA KVÄLLEN NÅGONSIN!!!!

Folket droppade in runt sex tiden å ja vill lova vilken härlig syn det hela var =)
alla hade verkligen gått in för 80 talet och heeeta var dem allihopa....
                                        
           alexandra            LEIF             Jannica                        Erika


Det blev en välkomstdrink -sangria- och sen var det dags för tipspromenad,
den som jag tror njöt allra mest med denna var min kära morbror Leif då en av frågorna var
- vem var malins idol under 80 talet?
det var ju han då =) för ett av mina tidiga ord var dol å så pekade jag på honom..

Leif och Micke, Mamma och Jannica var taggade som aldrig förr, och var heelt ljuvliga allihopa...
dem minglade runt med vännerna mina och var så fantastiskt härliga,
dem har även fått sjukt rolig respons av mina vänner efter detta,
i ett sms stod det ex att dem var gräddden på moset =)

                            LEIF                              MICKE


              MAMMA                                                      JANNICA




JAG NJÖT SJÄLVKLART MED ATT STÅ EMELLAN TVÅ AV MÄNNEN I MITT LIV =)



Den mycket heta HÅRDROCKSBRUTTAN Erika var jätte duktig och
till stor hjälp då hon höll reda på allt i början så jag hade tid att mingla runt med alla härliga människor..
             
                                           ERIKA Å ELLEN


                                   CHARLOTTE Å FREDRIK


                                              JOHANNA Å JAG



  NÄSTAN HELA LA FAMILIA

VICTORIA, VERONICA, MICKE, MAMMA, THOMAS

Den mycket charmanta Arvid hade tom fixat håret inför kvällen =)
han tittar väldigt suspekt på sin ljuvliga flickvän...

 
IDA       FRIDA      ARVID


MIDDAGEN

Sist men inte minst kom mina kära arbetskamrater och då var det dags för alla att slå sig ner till bords..




Jag hälsade alla välkommna och kallade upp mamma och Erika på scenen. dem fick en varsin present från oil å vinegar och en presentcheck på en middag/vinkväll med mig framöver (när ekonomin stabilserats lite) som tack för all hjälp... å det är precis som jag sa, jag hade aldrig klarat detta utan er....

Sen satte middagen igång, taccogratäng, kasslergratäng, sallad, tacco chips och hembakade frallor stod på menyn, å det var väldigt uppskattat..



                                        

                             



               
Under middagen höll Leif ett helt underbart tal för mig, jag blev så rörd så ja visste knappt vart jag skulle ta vägen, han berättade om hur han kännt mig hela mitt liv och att vi alltid haft en väldigt speciell relation mm. Som svar på hans sista sak i talet - Leif du har alltid haft och kommer alltid att ha en väldigt speciell plats i mitt hjärta..

sen stämde alla upp i en ljuvlig sång för mig =)



Jag var inte så lite generad när 40 pers stod å sjöng å tittade på mig..
Sen blev det en skål på de....





vackra dem är allihopa =)

LEKARNA...

ALLA BLEV INDELADE I FYRA OLIKA LAG ; LAG - KO, LAG - LAMM, LAG- HUND, LAG. ANKA
TANKEN VAR JU DÅ ATT MAN SKULLE SKRIKA SITT LÄTE NÄR MAN KUNDE SVARET.. DE VAR JU INTE DET LÄTTASTE ATT HÖRA VEM SOM SKREK FÖRST NÄR NÄSTAN ALLA 40 SATT Å VRÅLADE... HE HE DE VA JU EN SYN OM MAN SÄGER SÅ....
JAG BÖRJADE MED LEKEN -  BESKRIVNINGAR
JAG HADE SKRIVIT BESKRIVNINGAR OM HÄLFTEN AV DEM SOM VAR PÅ FESTEN OCH SEN VAR DE UPP TILL DEM ATT GISSA... ELLER VRÅLA DÅ...



tillslut bad ja alla ställa sig upp med så att jag iaf kunde se vem som stod upp först... =)
nästa lek var en musik lek då jag satte på en 80 tals dänga och så fick dem sjunga när jag stängde av... gick väll sådär..he he men roligt var det verkligen...


här har vi vinnaren av bästa outfit i egen hög person kniiiip


å kneeeep gjorde dem....


fortsatte med lag hund...

lag hund (mamma , jannica, sofie teres, ellen,theres, emelie, kristian, sonny, hjorten, stefan)  dikt om mig:
den skulle innehålla; malin, rosevin, blomma, taxi, sexbomb....

här sitter dem å filar på det hela...

sen kom framträdandet i ledning av min goa mamma...



så här löd dikten( kan tilläggas att hon läste den med en väldigt dramatisk inlevelse) :
Malin du är söt som en ros (mamma heter roos i efternamn)
Du är inte bara en blomma utan en sexbomb i sin bästa pose
På väg till krogen i en taxi du ses glida
med ett rosevin i handen och med massor av glädje att sprida
Idag din stora dag vi fira,
med en och en annan bira
vi firar dina 25 år i livet
så nu får du ta det stora klivet..
Med denna 80-tals kväll vi når vårt mål
så vi avslutar detta rim men en rejäl skål!!!!

visst var det väll underbaart fint =)


Lag Anka

Bestod av: Erika, Lisa, Alexandra, Anna.g, Fia, Victoria, Veronica, då många ur deras lag åkt hem var dem inte så många..men ni var grymt duktiga ändå tjejer =)

här kom det tyvärr inga bilder... men dem gjorde ett grymt framträdande av mig på krogen...



Fia spelade mig dansandes som en gud, he he.. å flickorna blev karlar som glatt dansade närgånget med fia (mig)

Lag lamm

Bestod av: Ida, Mia, Thomas, Tommie, Linda, jenny, charlotte, fredrik, Louise


Gjorde ett hysteriskt roligt framträdande, deras uppdrag var att göra om främling till en låt om mig..

De satte mig på en stol å sen körde dem...
malin, vad döljer du för oss i dina gröna ögon ... å så stampade dem takten..

Ida tog över allt då hon gjorde ett eget improviserat nummer..


å ja skrattade så jag trodde jag dog...

Vinnarna blev:



Lag lamm, å deras pris var såp bubblor =)

TACK FÖR ALLT ENGAGEMANG NI VISADE UNDERBARA NI....

           

                                 I AM SOOOOO LUCKY....                              

                                                                                                             

 VILKA UNDERBARA MÄNNISKOR JAG HAR I MITT LIV!      

               


HÄR KOMMER LAG KO:S FRAMTRÄDANDE



OM NI UNDRAR VEM DET ÄR SOM SKRATTAR HYSTERISKT I BAKGRUNDEN SÅ ÄR DET JAG... DET VAR SÅÅ SJUKT BRA GJORT AV DEM
LAG KO BESTOD AV: ARVID OCH EMELIE (DEM SOM RAP (AR) ) LEIF, MICKE, JOHANNA,THERES, LINUS FRIDA, ANNA. L,
DEM GJORDE VERKLIGEN ETT FANTASTISKT FRAMTRÄDANDE.... I LOVE LOVE LOVE =)

lägger in korten från festen

blir lite i taget... =) ha tååålamoood =)

RSS 2.0