GOD JUL ♥



Jag hoppas att ni får en riktigt mysig dag var ni än befinner er eller hur ni än spenderar denna dag!!!

En riktigt god jul önskar jag er alla.

Många kramar till er ♥

Flickornas julklappar är klara

Å ja överskred kanske budgeten lite hihi men det var minsann INGA PROBLEM att lyckas med det =)


VÄRLDENS GOASTE UNGAR








Pappa fick inte vara med, bara vi flickor som bakade =)


Här har ni de ljuvliga resultatet, de e duktiga flickor han har den där mannen =)


Så här söta var de i morse när de skulle iväg å lussa på dagis =)

Julstöket fortsätter...

Nu har jag för första gången i mitt liv gjort en pepparkaksdeg, JAG ÄR IMPONERAD!!

SÅ i mon blir det pepparkaksbak med de söta små flickorna, ska bli riktigt mysigt ♥

Mannen får sysselsätta sig med att klä plastgranen (som även jag har satt upp idag), ja vet jag är så jävla redig och ordentlig haha...

Hoppas ni får en fin helg

puss på er



Dagens garv

Fina Anna hade lagt upp denna på fejjan!!!

Hur klockren är den inte??


JULMYS JULMYS JULMYS A la Malin







Men vi snackar Malin pynt- all the way =)







Å så blidde det 50 lussekatter, ja så nu är ni välkomna på fika =)




Lussekatter och julpynt

Är väll kanske en rubrik som inte är så väntad här, ni som känner mig blir väll chockade nu antar jag hihi, om jag säger så här så börjar jag tycka att det är lite mysigare än förut.. Och om Anna läser detta kan jag allt tänka mig att hennes julhjärta slår några extra slag nu =)
Så nu ska jag pyssla lite här hemma i väntan på kärleken...
Är nu sjukskriven från jobbet av anledningar jag inte vill gå in på men ska ta hand om mig själv är tanken så ja det är de jag tänker göra nu.

All min kärlek till er ♥



RSS 2.0