Mina besökare
Totalt:

HUR HADE JA TÄNKT MIG DETTA???

MOBILEN ÄR LJUVLIG BTW... LOVE LOVE LOVE..

I mon blir de ner på stan å köpa sista julklapparna för att sedan jobba natten.. kom precis på de att när hade ja tänkt att ja skulle hinna slå in dem då???
Mamma å micke hämtar mig typ halv elva på onsd morgon (ja slutar nio) men vill gärna hinna duscha me å packa ihop lite grejer för de orka ja verkligen INTE nu...ja får helt enkelt smuggla me mig dem hem å slå in dem på julafton..

VI har verkligen INGA traditioner på julen utan vi tar allt som de kommer vilket ja tycker är underbart.. en liten en har vi å de är att jag brukar hitta på rim så får man gissa julklappen.. får väll rimma i mon på jobbet innan sängdags helt enkelt...
 För den tänker ja ju inte bryta iaf...

Jag ser verkligen fram mot lugn å ro å massa mamma å Micke tid..  pratade precis me mamma å dem var på väg hem från matshoppingen, så nu känns de på riktigt att julen närmar sig (när de pratade om allt julmat de handlat) men ja vet inte om vädret gör att man får ngn vidare stämning dock...

Är väldigt tomt här nu när pappa inte är här, han har ju ändå varit här i tre månader, saknar honom faktiskt... Är så tyst ju...
men nu ska ja slänga mig i sängen framför teven..

sov gott alla ni å en puss får ni me




Kommentarer
Postat av: ToMten

Kvalitetstid var det ja!

2008-12-23 @ 20:19:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0