Mina besökare
Totalt:

KARLAR PÅ MELLANDAGS REA

VARFÖR VARFÖR VARFÖR GÖR NI SÅ MOT ER SJÄLVA???

Ja trodde ja dog när ja var på stan igår, eftersom ja gick själv observerade man ju omgivningen mer än vanligt så att säga!

Utanför varenda affär stod de en karl å suckade å stönade och de såg ut som att världens bekymmer fallit på deras axlar å samma visa inne i varenda affär
En kvinnoröst:  - Ska ja ta den älskling?
En karlröst:  - Ja gör de älskling!!! (ha ha å inget irriterad alls)
Problemet med dessa karlar är att de bokstavligen blockerar gångarna, för de e så uttråkade att de inte ser att folk försöker gå förbi..
Okej så att jag förstår att dem spyr på de för ja själv uppskattar inte mellandagsrean för fem öre. Enligt mig är det bara en massa jävla skit som hängs fram... Men jag går in köper de ja ska (vilket igår var ett par jeans som inte hade med rean å göra å en julklapp till Erika) å går sedan ut å ja blockerar INTE gångarna...

Med detta säger ja nu inte att alla karlar är såna utan just bara dem ja precis beskrev!!!

En karl sätter sig utmattad ner å pratar i mobilen:
 - de är ju så jävla jobbiga att de inte bara kan bestämma sig någon jävla gång!!!!  

En annan karl som går med sin dotter å kvinna:
- Kan vi gå å köpa de där stövlarna nu så ja kan få äta nån gång!!!

Ja mina vänner så här såg de då ut och då undrar jag varför dessa karlar inte står upp mot sina fruar/ flickvänner och bara stannar hemma????? 

För vad ska dem göra? Låt dem tjura en stund ge dem en blomkvast eller ngn skit å visa din bästa sida en stund så är de snart glömt, kan de inte vara värt de?
För eran sinnesro och även vår som vill kunna gå in i en affär utan att ni blockerar gångarna...

Å vill ni nu inte ta fajten då får ni väll va så goda å gilla läget å ställa er vid en VÄGG då!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0