Mina besökare
Totalt:

MMMMMMM

Som vanligt blir bloggen lidande när ja inte e riktigt hundra, sorry...

Hade ett oerhört roligt arbetspass natten till idag, my god va vi garvade igår... haha inte konstigt när de varit jobb "event" kvällen innan...
Som vanligt inte mkt sömn så när ja väl kom hem vid typ elva så va de sängen som gällde... HA HA trodde jag ja, de funkade inte alls va tror ni Malin gjorde då???
Självklart storstädning, men de visste ni ju, e ju så ja gör...Hittade äntligen en plats för en ljusstake ja fick av mia för typ ett år sen, på diskbänken = klockrent... vem kunde ana de =)
Nu värker heeela kroppen å huvudet spränger å skriker åt mig att det är dags för sängen, blir en lååång dag på jobbet i mon då vi ska iväg på Lisebergs julmarknad..

Nu ska ja äta kyckling å rotfrukter i ugn * MUMMA* sen blir det sängen.... kul fredag va?? hihi...

vad ska ni göra för kul???????

puss på er


Kommentarer
Postat av: Alex

Jag ska oxå på Lisebergs julmarknad imorgon. Vilken tid ska ni var där. Jag och Jonas åker nog dit vid en sex tiden skulle jag gissa på.

Puss.

2008-12-12 @ 18:19:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0