Mina besökare
Totalt:

Tackar mamma å Micke av hela mitt hjärta =)


Här fixas de för fullt i deras nya underbara kök.... 
 



Å här är en del av de fantastiska julbord dem ordnat för oss
(Tilläggas kan att mina köttbullar va upskattade,tur de, måste ju få skryta lite hihi)



Min fantastiska Mamma som är så fin!!!



Å så va de ja då omringad av ljus även.. så oskuldsfull så, ha ha...




Ni är så underbara ni, fina familj, ni berikar mitt liv!
Tack för en helt otrolig jul, om så aldrig förr blev allt glasklart,
Var en underbar insikt ni gav mig genom att vara precis dem ni är...




Kommentarer
Postat av: Sofie

Underbara bilder... Du va snygg som få o inte tala om Mor din. Hon likaså...

Köket va även de super nice..

2009-01-15 @ 19:29:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0