Mina besökare
Totalt:

VEM ORKAR???

Vaknade i morse med en vidrig huvudvärk, är inte pigg för fem öre..
Finns de ngn som helst tid till å bli sjuk ? NAE... finns de ju aldrig men verkligen inte nu... får väll trycka i mig massa vitaminer å vitlök å hoppas på att det hjälper...

Alex kommer ju på fre å så e de lizas 25 års fest på lörd så ja mååååste bli pigg...

Nu är de dags att bege sig till jobbet, jobbar natt nu... Har en elev för tillfället å de e ju himla trevligt måste jag säg...känner man sig lite vuxen iaf hihi...

hoppas ni har det bra

puss på er


Kommentarer
Postat av: Alex

Så vad har du styrt upp på fredag när jag kommer??

Puss.

2008-12-02 @ 15:59:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0