Mina besökare
Totalt:

fy fan va ja älskar mitt liv just nu

de blev ju inte helt oväntat utgång igår =)

tog dock inte med mig kameran så inga bilder denna gång tyvärr...

Jag kom till johanna och där väntade såklart johanna ellen och mia...och rödtjut även...=)

Vi dansade till hon är min(GES) fabolous lååååt och även massa till pussycat dolls...så jävla kul...
Nu finns mina dancemoves tyvärr dokumenterade på film så ellen och johanna ja säger bara de...låt den inte hamna i orätta händer =)

Sen gick vi uuuut och körde rejält på dansgolvet....bag in da box kom självklart och vi bara njööööt...=)
MIn vänner är även helt fantastiska  vill jag tillägga...

fy fan va ja älskar mitt liv just nu....
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0