Mina besökare
Totalt:

PISS START PÅ DAGEN....

Vilken piss start på dagen jag fick idag då...

Skulle ju träffa syster på dagen så hade ställt klockan på tio för kände ändå att en sov morgon skulle va på sin plats.. men vad händer Malin vaknar vid HALV ETT,  jaha och där gick det tids schemat åt helvete...Kollar på mobilen och den är stendöd... då har mobilfanskapet valt att gå sönder... 
Ja hade givetvis lyckats lagra alla telefon nummer på telefonen så nu är ALLA MINA NUMMER BORTA....kul...

Lyckades genom en gammal telefon (som bara funkar med laddaren i) få tag i syster så vi begav oss till a6, Köpte en jätte söt (rosa of course) motorla telefon för endast 700
funktionen var givetvs därefter...behöver ju den egentligen bara till att ringa och sms:a med...
Men vad gäller saken när man får en usb kabel med och man inte kan föra över en enda kort låt, finns inte tillräckligt minne...och finns ingenstans man kan sätta ett extra minneskort heller...

Är det ja som är oteknisk, finns det någon lösning på detta??? HJÄLP MIG ISF SNÄLLA.... 

hade iaf vääldigt trevlig med syster yster... va härligt att catcha upp.. fick även ett grymt fint halsband från New York och en as rolig tändare från Las Vegas (rosa of course) syster känner mig =) Hon hade haft the time of here life så de va ju gött de....
Hon och thommy kommer även på min fest så listan växer sakta med säkert... jippi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0