Mina besökare
Totalt:

vi ses på high chaparall....

Tack alla ni som hörde av er och tackade för inbjudningarna samma dag som ni fått dem, jag blev väldigt glad  =)

Höll på att försova mig ordentligt i förmiddags skulle ju häls på Teres som har flyttat...men hann iaf med bussen och tåget...
Fan va snygg lägenheten va, skit snygg kombination av olika tapeter och golv, var riktigt fräscht...
Det var iaf en riktigt mysig dag trots att både ja och Teres var minst sakt slöa, riktigt stark sol i kombination med vinet från gårdagen kvar i systemet var inte en uppiggande kombination för min del så att säga... men var iaf en mycket trevlig dag...

Nu har jag precis gjort köttfärssås, kul eller inte... hade ju tagit upp köttfärs igår men ändrade ju menyn till lax istället så då var det bara att ta tag i de hela idag istället så nu är det hög tid för sängen är helt slut...
Teres tack för idag å du - "VI ses på High chaparall" ....

puss på er.....

Kommentarer
Postat av: Alex

Du har väl prickat av att jag kommer på din fest...jobbar men det är bara till att ta semester..=)

Kommer till jönköping idag.

Puss.

2008-07-03 @ 09:40:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0