Mina besökare
Totalt:

följer systers råd...

Framför Greys anatomy började jag och syster sms:a (den som får min uppmärksamhet under detta program ska känna sig nöjd). Vad sms:en handlade om behåller jag för mig själv men var iaf ett otroligt sjukt ämne och känner jag syster rätt skrattade hon lika mkt som jag.
Eftersom jag nu ligger hemma sjuk blev ja väldigt glad när följande sms trillade in : Läste dina sms från igår ja tycker du ska börja blogga....
Har tänkt tanken ett tag men inte blivit av.
So here it goes...allt eller inget...Jag följer helt enkelt systers råd....




Kommentarer
Postat av: Ordförande i mailo:s fanclub

Underbara du! Fortsätt blogga, jag är grymt imponerad! Dé kommer att bli dagens höjdpunkt varje gång jag läser din blogg!!!!!

2008-05-23 @ 20:23:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0