Mina besökare
Totalt:

TUR ATT MAMMA KÄNNER SIN DOTTER....

Det finns inte några gränser för hur mycket jag kan stirra upp mig, ni som känner mig vet=)
Idag ringde jag för att boka lokal till festen i höst!
Pratade med en trevlig karl som sa att den 27 september som var mitt första val ev .har en bokning redan men att han skulle höra av sig om detta runt midsommar.
Så jag bokade in den 18 oktober i väntan på svar. ...
Glad som aldrig förr var jag över detta tills jag kollade i kalendern och insåg att det var en torsdag.
Heeela min värld föll samman på en sekund, panikslagen ringer jag ett par vänner och ber dem kolla runt om dem känner ngn som kan fixa lokal.
Febern njöt inte med detta hysteriska utbrott från mig kan ja tillägga.
Är nu röd som en kräfta och svettas som en gris.
Testar att söka på internet om detta men de va ju ett skämt, hittar ingenting (kan bero på att jag inte ser klart för tillfället). 
Får i alla fall slutligen tag i mamma som utan att överdriva är min klippa här i livet.
Lugn som en filbunke lyssnar hon på sin hysteriska dotter och säger att det ordnar sig ändå.
Hon börjar ge lite förslag och jag börjar lugna ner mig lite grann.
Färgen i ansiktet lägger sig så smått och svettningarna minskar mer och mer.
Då utbrister min kära mor: den 18:e oktober är en lördag.
Ja då har jag ju kollat på den 18 september, gode tid va jag är yr.
Slänger kärleks ord över min mamma, hon har ju räddat min dag.
VARFÖR ÄR JAG SÅ DRAMATISK?????????
Att hon bara orkar med mig??? =)
Det roliga i detta är att mamma verkligen kollar vilken dag den 18 oktober är.
Det är tur att mamma känner sin dotter....

TACK MAMMA


Kommentarer
Postat av: Alex

Hej Älskling.

Se bara till i tid att meddela mig när det verkligen blir av så jag kan ta en veckas semester efter festen och har tid att vara bakis...=)

Ha det bäst och hör av dig om du vill komma snart!!

Puss.

2008-05-29 @ 19:13:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0