Mina besökare
Totalt:

GOD NATT...

min checklista denna dag;

plockat i ordning
diskat
tvättat
dammsugit
putsat fönster
satt upp gardiner+julstjärna
bytt lakan
betalat räkningar
gjort morgondagens efterätt..

Hade något av en omtumlande eftermiddag så då gör ja som vanligt vansinnigt mycket för att slippa tänka, å de funkar ju bra för nu e jag heeelt slut!!

Skulle träffat Ida men hon hade glömt att hon lovat jobba längre (å vem e ja å anklaga ngn för dåligt minne hihi) så blev inget med de, fick ju hemmet fint istället så klagar inte, vi får ses nästa vecka istället.

Gjorde ju då en kanon god efterätt till min fin fina Erika, i mon ska ja nämligen bjuda henne på mat å vin.
Är ett tack för allt hon hjälpte mig med festen så nu tyckte ja de va dags att hon fick sin belöning =)
Kommer bli kanon mysigt, är ngt av de bästa jag vet när hon och jag käkar middag över vin å bara tjatar, de e såna ljusglimtar man behöver i sitt liv =)
Först blir de lunch med mammsen (som för övrigt ska ha en stor eloge i vanlig ordning för att hon fick mig må bättre), misstänker att det blir uppstigning å direkt ner så ringer dig Erika efter det så vi kan bestämma tid å så...

Ser verkligen fram mot i mon...

Sov nu så sött alla ni
puss på er



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0