Mina besökare
Totalt:

LEKARNA...

ALLA BLEV INDELADE I FYRA OLIKA LAG ; LAG - KO, LAG - LAMM, LAG- HUND, LAG. ANKA
TANKEN VAR JU DÅ ATT MAN SKULLE SKRIKA SITT LÄTE NÄR MAN KUNDE SVARET.. DE VAR JU INTE DET LÄTTASTE ATT HÖRA VEM SOM SKREK FÖRST NÄR NÄSTAN ALLA 40 SATT Å VRÅLADE... HE HE DE VA JU EN SYN OM MAN SÄGER SÅ....
JAG BÖRJADE MED LEKEN -  BESKRIVNINGAR
JAG HADE SKRIVIT BESKRIVNINGAR OM HÄLFTEN AV DEM SOM VAR PÅ FESTEN OCH SEN VAR DE UPP TILL DEM ATT GISSA... ELLER VRÅLA DÅ...



tillslut bad ja alla ställa sig upp med så att jag iaf kunde se vem som stod upp först... =)
nästa lek var en musik lek då jag satte på en 80 tals dänga och så fick dem sjunga när jag stängde av... gick väll sådär..he he men roligt var det verkligen...


här har vi vinnaren av bästa outfit i egen hög person kniiiip


å kneeeep gjorde dem....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0