Mina besökare
Totalt:

Festen: del femtielva

Har spenderat min eftermiddag med att fixa lekarna, fortf inte riktigt klar men tror det blir kanooon..


Var och betalade lokalen idag då han informerade mig om att musiken måste va avstängd halv två, fine måste ändå va städat tills tio dagen efter men hade ju vart kul om dem kunde berätta det lite tidigare å inte vänta tills samma vecka... då dem innan sagt att det inte finns några regler,ja herregud jag säger då det... på hemvägen köpte jag sopsäckar, tejp (för det var väll behövligt, alex?) och snören till att hänga upp ballongerna med.  Blir lite orolig när det tillkommer saker så här, tänk om jag glömmer massa?? hoppas jag har koll, känns som det iaf.

Nu är även presenten till den som vinner "bästa outfit" inslagen och klar.. sköönt...

Så kvar att göra är:

- fixa present till den som vinner tipspromenaden
- Köpa alkohol till välkomstdrink å mig själv med såklart
- sista filandet på lekarna
- göra de där förbannade kärleksmumsen igen
- handla maten till festen
är säkert ngt jag glömt nu men det är väll ungefär det..

Drömde om festen inatt igen, denna gången kom alla men ingen hade roligt, var den tråkigaste festen jag varit på i hela mitt liv...suck tror ni att det är något annat som existerar i mina tankar nu??? det tror verkligen inte jag...
Kommer bli semeester när detta är över,vad ska jag då göra med all min tid he he kanske ta det lugnt....det kan jag verkligen behöva =)

sov gott puss på er...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0