Mina besökare
Totalt:

SAKNAR

Pratade med charlotte innan å de va ju inte igår...

Ska bli så sjukt kul att träffa henne, va typ ett halvår sen sist.. även att vi inte hinner ses så ofta så är verkligen hon en människa som lämnat sina avtryck i mitt liv..

Vet inte om jag har berättat de (har ju vääldigt dåligt minne) men vi träffades faktiskt när jag låg inne på sjukhuset efter olyckan.. mörbultad som jag var vaknar jag av att jag hör en tjej snacka engelska i telefonen och tänkte bara gud vad irriterrande, få tyst på henne..mitt huvud kändes som att det var väg att explodera ska tilläggas...

Vi hittade varann genom vår gemensamma last, rökningen... och även genom vårt gemensamma hat till sköterskan som hånade oss för det... för vem bryr sig om det är bra att röka eller inte när man precis blivit påkörd av en bil???

Å sen dess har min goa charlotte funnits i mitt liv på ett eller annat sätt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0