Mina besökare
Totalt:

måndag måndag måndag

Va det åter igen, veckorna springer verkligen iväg, å tur är väll de (just nu iaf) för ju närmre blir flytten.. först har jag något alldeles underbart att se fram mot, kan ni gissa vad??

Påskhelgen innebär krama lilla bebben (som jag för övrig fått höra inte är så liten längre) å det ska bli såå roligt å träffa den lilla familjen igen  =) Även å få krama lite på lille bror för saknar honom massa massa...

Å idag kommer även syster vilket ska bli kanon mysigt.. har varit å köpt lite mat vi ska festa på, grillad kyckling å rotfrukter i ugn!!!

Förutom detta går livet nu ut på jobb varvat med fixande inför flytten, gäller å lägga den lediga tiden på detta så det INTE blir panik i slut-tampen....

MASSA PUSSAR PÅ ER

ps. jag har inte glömt stegräknaren ds. =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0