Mina besökare
Totalt:

AND THE DRAMA WITH THE BYGGARB.CONTINUES

Haha jo visst förstår ni det är inte alltid så lätt att leva i denna värld då man heter Malin.

Ja kunde inte för mitt liv somna inatt så sov därför läänge denna fm.
Vaknar då av att det ringer på dörren, tänker självklart att de måste vara Erika men inser att klockan är kvart över elva så kan omöjligt va hon då hennes möte slutar tolv.

Ja har självklart just denna natt sovit i enbart trosor, vilket INTE händer ofta (så nu fick ni veta de med haha) , självklart INGA kläder inom synhåll, känner paniken flöda...
Drar täcket om mig och i nyckel hålet möter mig synen av en jävla massa karlar utanför dörren.
Vet då att dem säkerligen har huvudnyckel så rafsar till mig kläder som tur väl låg på byrån, hör nyckeln vridas om i dörren å i samma sek. som jag halvt om halvt dragit igen toa dörren (sladdar i vägen från plattångshelvetet självklart så kan därav inte stänga den helt) då står dem i min hall.
- Hallå är det någon hemma?
Jag i vild panik på toaletten med att lyckas vända skjortklänningen på rätt håll å försöka få på mig den
-eh ja, kraxar jag nyvaket
-Vi är fem karlar här som ska kolla i din lägenhet ha ha ha , om de går bra?
-eh ja visst gör ni det
Hör hur dem traskar in och lyckas i sista sek få på mig den förbannade klänningen, thank you god.

Går ut med rufsigt hår som aldrig förr å ler lite halvtöntigt å vill bara sjunka genom jorden och dö....medan den ena karln efter den andra går förbi mig och hälsar....
Inser pinsamt nog när dem gått att dem fått gå över en massa skit som ramlat ur ett skåp jag varit å rafsat i kvällen innan, plastbestick och gardiner mm
Ser även att ja lämnat toa dörren på vid gavel med täcket liggandes på golvet, så de var nog inte svårt för dem att räkna ut varför jag inte öppnade dörren.

VILKEN UNDERBAR START PÅ DAGEN!!!!

Kommentarer
Postat av: Sara

Aaa vad jobbigt!! Haha! kan se dig framför mig yrvaken..hej! Ja,ibland får man bjuda lite på sig själv = ) Kramelikram

2009-01-27 @ 19:55:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0