Mina besökare
Totalt:

Freeeedaaaag...

Nu sitter min lilla Ellen i mitt kök å skriver noggrant i sin kalender, she loves it =)

Ugnen är på ska nu följa tips jag fått om att gno in såpa å vatten å sätta den på 100 grader, hoppas innerligt att de får bort skiten på ugn/plåtar för har gett upp alla övriga försök till å få dem rena...hihi...

Har inte kunnat höra ngt om hur lägenhetsvisningen gick då telefonen var urladdad så får väll hoppas på glada nyheter på måndag!!

Har umgåtts med fina troppan idag så blidde lunch å massa tjöt vilket var himlars nice de =) Måste ju hålla i mina pengar nu till flytten så blev mini shopping idag, en tunika och ngn himla söt grej jag ska ha i mitt NYA EXISTERANDE SOVRUM (men har inget namn på vad de e)...

Nä nu ska jag umgås med Ellen,
Ha en härlig kväll
puss på er


Kommentarer
Postat av: Din mamma

Funkade ungnsrengöringen?

2009-03-27 @ 20:18:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0