Mina besökare
Totalt:

HIT THE SHOWER!!!

Precis kommit innanför dörren och har ett avklarat nattpass bakom mig.. Eftersom Erika även har detsamma gick vi hem från jobbet å hur skönt var inte de??? UNDERBART!!!
Så klockan är inte mer än elva och stegräknaren visar redan på över 12000 steg =)

Nu ska jag hoppa in i duschen å fräsha till mig lite för sen blir det lunch på stan, ska kolla om jag hittar några söta ballerina eller dyl. för mina förra var ju bara å kassera efter flytten om man säger så haha...

vad ska ni göra idag??

Tilläggas kan att jag ställde samma fråga igår , hade över 40 besökare men fick faktiskt bara två svar... så är ju roligt om ni vill kommentera lite när ni är här å kikar... men känn ingen press haha...

puss på er sötnosar


Kommentarer
Postat av: Therese

Du är ju så himla duktig, tjejen!!

Redan över 12000...borde inte du va i mål snart??



Var natten lugn eller, håller på att ladda inför låånghelgen..suck!

Men å andra sidan jobbar ju vi ihop en del, å då går det ju som en dans hi hi!



Min dag består av ett utvecklingsamtal i skolan med Filip, och sen har jag planerat att få upp mina väggord också!

Sitter å väntar på nån servicegubbe som ska hämta den trasiga datorn, men han behagas inte dyka upp!

Behöver hoppa in i duschen, men måste ju vänta tills han varit här...grr!



Ha det så gott idag, vännen ;-)

Kram Therése

2009-05-14 @ 11:25:29
URL: http://idafiliphugo.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Hej Malin,

Kul att du gillar artikeln =) Ja visst är gossip girl jättebra! Vad duktig du är som går så mkt! Borde faktiskt skaffa mig en egen stegräknare, blir ju mycket roligare att träna då =) Hoppas du får en fortsatt bra dag. xoxo Rebecca

2009-05-14 @ 12:00:24
URL: http://www.stylecenter.se/modeblogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0