Mina besökare
Totalt:

I´ll tell you all about it tomorrow...

Sitter här med Sahara Hotnights skrålandes i bakgrunden... Självklar njutning =)

Snart kommer Erika.. e ju nämligen så att hon har en födelsedag coming up så har ju fixat å trixat en liten surprise... Å hon vet nada...haha va härligt det är ibland...

Så vad jag har fixat få ni veta i mon efter att jag jobbat heeela dan... men de e morgondagens bekymmer de, nu ska jag ha en riktigt trevlig kväll!!!

Ha det nu fint ni med!!
puss på er


Kommentarer
Postat av: Therese

Hej gumman!

VISST ÄR DET SPÄNNANDE MED EUROVISION...hi hi!!

Erkänn att du minsann sitter där och tittar lite i smyg ;-)

Själv slötittar jag lite samtidigt som jag lånar Idas laptop!

Nuvarande ställning: Sverige 4 poäng, och Norge leder med 69 poäng.

Spännande eller hur.. :-)

(Måste ju få skoja lite!!)



Syns till kaffet imorn bitti!

Kraaam!!

2009-05-16 @ 23:28:16
URL: http://idafiliphugo.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Sv: Min helg har varit riktigt najs! På fredagen så grillade vi, igår var jag så pass trött och såg på eurovision och idag har jag typ bara solat hela dagen. Gäller ju att inte vara isbjörn ;) Men tror jag har fått lite färg nu iaf haha. Vad för skoj har du hittat på i helgen? Kramis / Rebecca



2009-05-17 @ 18:32:07
URL: http://www.stylecenter.se/modeblogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0