Mina besökare
Totalt:

UTMANAD!!!

Utmana 5 personer och berätta det för dem,
samt för personen som utmanat dig.
Varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn.
Alla svar måste vara riktiga, hitta inte på ord.
Om personen som utmanade dig har ett namn som
börjar med samma bokstav som ditt,
får du inte ge samma svar som han/hon gjort.
Du får heller inte skriva samma svar 2 ggr.
eller skriva ditt namn som svar
(förutom fråga 1)

1. Vad heter du: Malin
2. Ett ord på 4 bokstäver: Mask
3. Flicknamn: Maja (känner ju en viss ljuvlig flicka med detta namn)
4. Pojknamn: Mattias (ja pojk och pojk är han ju knappast men min karl heter ju iaf det)
5. Yrke: Målare
6. Färg: Magenta
7. Klädesplagg: Mysbyxor
8. Mat: Makaroner
9. Sak i badrummet: Mascara
10. Plats/Stad: Manhattan
11. En orsak att vara sen: Missat bussen
12. Något man skriker: MEN ÅÅÅÅÅÅ
13. Film: Monster
14. Något man dricker: Morotsjuice
15. Band: Motorhomes
16. Djur: Myskoxe
17. Gatunamn: Maskrosvägen
18. Bil: Mazda
19. Sång: My heart will go on


JAG UTMANAR:

ANITA

SAAAANDII

TOMATTROLL

MALIN

CECCE


Kommentarer
Postat av: TOMATTROLL

jag vet plattång hittar alltid en lösning:)

när jag får tid över så känner jag för utmaningar´, men tack ändå;)

2009-11-08 @ 21:07:45
URL: http://tomattroll.blogg.se/
Postat av: Åsa

Har också gjort den utmaningen, lite kul men svårt när namnet börjar på bokstaven Å....=)

Kram Åsa

2009-11-09 @ 11:25:55
URL: http://fyrabarnsmamma.webblogg.se/
Postat av: cecce

Ha ha ha...ja det här blir inte lätt med tanke på att mitt namn börjar på C. Men jag gör ett försök...! Det kommer kanske inte förrän om någon dag bara!



Kram

2009-11-09 @ 13:09:52
URL: http://ceccesblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0