Mina besökare
Totalt:

Heeelt slut

trots att jag faktiskt sovit för en gångs skull!!
När natt jobb å möte var slut blev det promenad hem så dagens motion är redan avklarad.. så skönt.. Seriöst nog lagade jag även mat när jag kom hem, chili con carne...

Städa är något jag verkligen BORDE ta tag i men något jag verkligen INTE har någon energi för.. dock skjutit upp det alldeles för länge...men som sagt VEM orkar...

Blir å slumra några minuter framför teven sen ska jag träffa systern min♥

puss på er

Kommentarer
Postat av: Therése

Ibland kan man faktiskt bli tröttare av att sova en stund på dan, iaf jag kan bli det ;-)

Hoppas du får en mysig stund med syster!!

KRAM!!

2009-09-08 @ 19:28:57
URL: http://idafiliphugo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0