Mina besökare
Totalt:

Vart är världen på väg då???

Direkt till fina Sofie efter natt jobbet där det väntade super mysig frukost och en bit ifrån oss: en cykelstöld.
Jo visst förstår ni, en karl som börjar dra i en cykel bortåt, klipper av låset och sticker. 

Å chockade blev vi, ingen av oss hann reagera ens, för vem tror att någon är så dum i huvudet att man mitt på ljusa dan snor en cykel på en innegård fullt synligt.

Vi fattade inte riktigt förän han stack och jag som då inte hade mina ögon med mig såg ju inte mkt som var till nytta men det gjorde ju som tur var Sofie vilket var tilll hjälp när hon ringde polisen.

Med risk för att låta naiv så kör jag ändå.
Jag förstår inte hur en del människor är!! Man tar INTE andras saker, hur kan man ens komma på tanken att göra det?? Vidriga kräk skulle jag vilja kalla sådana idioter..

ja, ja väl hemma igen blev det en p.w runt rocksjön.
Nu ska ja äta lite lunch å slänga mig framför 24, nu har ja ju säsong 3 å ge mig in på tack vare söta M.
Så Jack here I come =)

Sen kommer gulliga Clyde.
Vad hittar ni på idag??
puss på er





Kommentarer
Postat av: Therése

Helt galet!!

I dagens läge får man nog inte ha nånting ifred!



Såg att vi jobbar imorn kväll ihop...härligt!!

Känner mig bättre nu, så det blir jobb för mig imorn!

Utvecklades inte till nån "grissjuka" ;-)

Ha det så himla gott, så syns vi imorn!

KRAM!!

2009-09-02 @ 15:37:43
URL: http://idafiliphugo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0