Mina besökare
Totalt:

hemma efter första arbetsdagen..

okej så att man känner att man inte har jobbat på ett tag (även om mitt jobb inte är hysteriskt krävande på något sätt) men var riktigt trevligt att träffa alla igen =)

hatar dock ventilationen på mitt jobb som är "icke existerande" så har haft huvudvärk hela kvällen... tänker på hur de har varit för stackarna när de varit som varmast, kan inte varit kul...

man är nog snart inne i det hela igen...

hur har er dag varit??

puss på er....


Kommentarer
Postat av: Alex

Min dag har varit toppen då jag har vart hos Emilie och fått hålla en 3 dagars bebis...gud så vackra dom är.

Lycka till på jobbet.

Kram.

2008-08-18 @ 21:27:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0