Mina besökare
Totalt:

planerandet i full gång...

det kryper närmre och närmre inpå min fest... det som inte kändes för alls länge sen då de va typ fyra månader kvar är helt plötsligt framme vid en och en halv...

så idag har jag och Erika fixat med placeringskorten, är dock en vecka kvar till sista dagen för att o.s.a men över 30 pers som har tackat ja så deras placeringskort är nu klara, och blev as läckra måste ja säga  =)

tipspromenadfrågorna börjar även dem falla på plats då tio är färdiggjorda, blev väldigt festliga även dem...har ändå lyckats få en bra blandning än så länge med personligt om mig, musik, serier, ikoner, historia.. å allt i 80 talets anda givetvis =)

Lekarna börjar även dem falla på plats, och ni som ska komma kan va lugna, det blir roliga "vuxen lekar"...

Nu börjar planeringen ta en mycket roligare form då det inte är så långt kvar...

tack Erika än en gång för att du hälper till....

puss och godnatt på er




Kommentarer
Postat av: Anonym

http://mariapettersson.blogg.se/2008/august/tavling-4.html#comment



Ny tävling med hela 13 vinnare, tycker absolut att du ska vara med, :) Ingen med och tävlar ännu!



Skulle bli riktigt glad om du ville vara med!



Ha en underbar dag/kväll!

2008-08-13 @ 16:05:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0