Mina besökare
Totalt:

Ännu en dag till ända...

Sitter här med en julmust i högsta hugg för fy va de e gott..
Kom precis hem från jobbet (kvällen gick sjuukt fort) med ett stopp på willys då ja träffade Erika (som även skrämde halvt ihjäl mig då hon smög efter mig hehe å ja reagerar ju inte förrän efter hundra år i vanlig ordning) de var iaf trevligt så här på kvällskvisten...

Skippade extra passet i mon å satte in en vikarie för ja mår inget vidare alls, har gått runt hur länge som helst å känt att ja e på väg å bli sjuk å nu är ja där igen med en trötthet å värk i hela kroppen så man bara vill sova bort hela dagarna..  Därför kände ja att ja behöver minsann sovmorgon i mon har ju trots allt jobbat varje dag sen i söndags.... Nu håller ja alla mina tummar för att ja INTE blir sjuk så ja får träffa Alex i mon... har ju inte sett henne på över två månader ju...

Nu kan de nog tänkas bli lite gossip girl innan sömnen kommer får väll se om ja hinner se ngt alls hihi..

puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0