Mina besökare
Totalt:

DAGENS LJUSGLIMT

En enda lång dag me en jävla massa kaffe å trevligt sällskap...

Vid halv tio tiden började ja dagen med frukost hos Söta Sofie, va super mysigt som vanligt, så otroligt roligt att träffa dig gumman =) Mycket prat som vanligt och tror nog att vi löste nästan hela livets gåta, hihi...

Sen när ja skulle ta bussen hem stötte ja på fina Anna från jobbet så då blev det att ja följde med henne. Hon köpte med sig sockerbullar (vilket jag inte ens kan komma ihåg när jag åt sist) å så traskade vi hem till henne. Blev en lång men mycket mysig stund hos henne. Helt sjukt att vi jobbat ihop så länge och att det är först sista tiden vi hittat varann eller hur man ska uttrycka sig. Ett år tillbaks hade det varit mindre troligt att ja skulle suttit en dag i hennes soffa. Men nu är vi här och det är jag oerhört glad för, hon/du är en super härlig tjej  =)
I mon seglar hon iväg till Thailand för att göra karriär, haha, nej då på familje semester ska hon så därför anna: ha en UNDERBAR semester nu å en riktigt god jul/gott nytt år på dig....

Som ni förstår har de varit en kanon dag, nu är det dags för mig att ta tag i ett projekt ja ska hjälpa pappa med, sen blir det å sova för ja är helt slut så nu stänger jag av mobilen och säger god natt till er alla...

Kvällens fantastiska låt som spelas varm hos mig: JUST LIKE HEAVEN- KATIE MELUA den är helt fantastisk...
I love love love...

Puss på er alla

ps: Alex va e de ja ser på FB, har ni stadgat er?? Å har du lämnat mig nu menar du hihi, nej då är sjuukt glad för din skull....


Kommentarer
Postat av: Alex

Ja man får väl säga att man har stadgat sig om man ska åka till hans föräldrar och sova över där...men dig lämnar jag aldrig...du finns alltid i mitt hjärta!!!

Puss på dig.

2008-12-15 @ 17:53:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0