Mina besökare
Totalt:

JULKLAPP TILL MIG SJÄLV

Såååå glad är jag nu =)
Beställde precis en MOBIL , kunde bestämma mig tillslut, fy fan va sköööönt...
Ringde och kollade upp mitt abonemang, ja jiddrade ju om att de skulle gå ut om ni minns,
HA malin persson har ju koll - ELLER INTE
det va ju för guds skull ingen bindningstid vilket gjorde mig mer än överlycklig då mitt inte finns å teckna längre å desutom är riktigt billigt...
Så de blev ju hur bra som helst,

Det blev ju då En ROSA oväntat NAE inte så den e så söt så:

Samsung SGH-U900 Soul


Klicka för att se i full storlek.

LOVE LOVE LOVE

Ja ville ha ett billigt abonemang -check
Å en rosa mobil  (har så oerhört stora krav ja vet ha ha ) - check





 

Kommentarer
Postat av: Emma kusin

ÅHH jag vill oxå ha en rosa mobil!!!!!!!!

2008-12-18 @ 17:06:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0