Mina besökare
Totalt:

Om ja inte däckar..

blir det mer uppdat. me lite bilder ikväll...

Efter ynka 4 timmars sömn på jobbet e ja ganska dööööd...

Ingen rast å ingen ro, tvättar för fullt, diskat och plockat iordning, ska ner till stan för å förhoppningsvis hitta en överdel till morgondagen.. å systemet å köpa öl of course...städning får bli ikväll för hinns inte mer nu.. måste ta en dusch...

Hittade en gammal dänga som spelas varm här nu å hånar mig gör ni säkert men ja, ja gillar den ..
-Un altra te me Eros-  påminner mig om mammas lägenhet, lyssnade mycket på den då å de va ju ett tag sen de å att säga..

För att svara på din fråga Alex; De som ska fira in nyåret med mig är Erika, Mia, Johanna och Linda...

puss på er



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0