Mina besökare
Totalt:

trevligt sällskap.....

Fick ett ryck och fick iväg ett sms till mamma: ni får gärna komma över på lunch på hemvägen om ni hinner allså?puss
Mitt dolda motiv:  jag måste få umgåååååååååås nuuuuu....
Min tristess när jag är sjuk är som sagt inte nådig. Det gjorde givetvis hela min dag när de kom. Så där satt de sida vid sida och lyssnade mer eller mindre oavbrutet på mitt pladder.
Mitt stora samtalsämne (märk väl,mitt) för dagen är min stundande 25 års fest. Nu kanske ni tänker att det är väll inte konstigt att man vill prata om det. Ska då medela er om att den kommer ta plats någonstans i september, å nu är det alltså slutet av maj...
Å nu när jag skriver detta ringer en klocka i mitt huvud någonstans. -Fan! måste bara ringa ett samtal!!
Hade ett vagt minne av att jag å kalmarit bon hade diskuterat att ev. slå ihop våra 25 års fester. Det minnet hade hon med så den nya planen är att avvakta vår gemensamma plan tills fröken vet vart hon befinner sig i höst...
Kommer bli kanon either way så att säga =) 

I alla fall fick dem en lunch som tack för deras sällskap...å vilket trevligt sällskap de va!!
















 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0