Mina besökare
Totalt:

JAG OCH EUROVISION

När jag i fredags umgicks med min "sthlms vän" kom hon på att vi har festat varje Eurovision sen vi träffades.
En gång när vi gjorde just detta satt vi i kalmarit bon´s källare och spelade något slags spel samtidigt, ölspelet va de nog. Där delas ut klunkar till höger och vänster så dyngraka blev vi, inte särskilt oväntat.
Förra året va de dags igen!  ( har inga minnen av några där i mellan, är det illa?) jag hade varit på kålmården hela dagen med jobbet så jag var helt slut men vi körde på ändå och resultatet blev detsamma, dyngraka såklart.
Hela grejen med detta är att jag tror inte att vi har haft koll på vem som vann skiten en enda gång när vi väl har kommit ut på krogen.
Verkar farligt att festa till Eurovision =)
Idag är det jag som tråkigt nog bryter denna fascinerande tradition och sitter hemma alldeles alldeles själv, stackars lilla mig....

Ja ja vad ska man säga de e jag och Eurovision......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0