Mina besökare
Totalt:

ååååååå vansinnig

Hade precis skrivit ett helt inlägg å då lägger nätet ner, ååååååååå

Har varit på A6 med min fin fina arbetskamrat å fixat lite =)

Nu är de dags för lunch å sen måste ja ta tag i hemmet. Det kommer nämligen byggarbetare hit på torsdag. De ska byta mitt lås så att de ska kunna komma å gå som de vill i ca 4 veckor för att byta elementen.
Så ni får ha överseende med att ja kommer va lite grinig från å till..
Inga sovmornar här inte, å med tanke på att ja är ledig typ all tid när dem kommer va här så undrar ja va ja ska göra? inte så lätt å gömma sig i min lilla etta.

Hur har ja även kunnat missa den underbara STINA NORDENSTAM ????
Vilken underbar underbar röst kvinnan har, my god...

nä nu ringer de så bye for now

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0