Mina besökare
Totalt:

BARBIE Å MENSVÄRK

Ja herregud.. är ju hos Teres nu å självklart kommer världens vidrigaste mensvärk, inga alvedon eller ipren i sikte men Teres hade ngn slags tablett så sätter hoppet till den.. hehe...

Har lilla Ebba hos mig här som undrar om inte hon får skriva lite på min blogg =)

Ska borsta håret och fläta de på hennes barbie som hon en sek. senare drar ner å så ska man göra de igen, ja barn e ju för härliga...

På tåget hit råkade ja tappa en banan bit på en karls skor, bad en snabb bön om han inte skulle märka något, för vad säger man??
- ursäkta mig, ja ska bara ta bort banan från din sko.. haha... NO WAY...

Nä  nu måste ja kila å hjälpa lilla Hugo mannen å sätta i en video, pluto blir det all the way...han  sjuger för tillfället ompa ompa ompa för full hals hihi...å nu bråkar dem om vem ja ska hjälpa , ja de e inte lätt...

puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0