Mina besökare
Totalt:

DEEPTALK IN DA HOUSE

Som vanligt eller vad säger ni?????

Efter en viss mängd alkohol så kommer de ju alltid dit, allt som är jobbigt kommer fram....

Men de e ju bara å njuta, för I LOVE IT.....

Just nu är Erika å Mia mitt uppe i ett.. medan ja sitter gär å skriver... Fast nu ska vi helt plötsligt prata om ngt roligt säger dem.. så Da Vinci koden är in da house helt plötsligt...

Ja ja nu älskar vi LIsbeth Salander hihi... en vanlig fylla i mitt liv...
VAD GÖR NI???? hello??? NGN DÄR????

MIMIMIMIMIM I å så e ja over and out... LOVE

Snart skaka rumpan men nu stopp- veronica m men de dem inte vet är att snart blir det ronny å ragge, my cup of tea.. ha ha  puss puss på er

Ps. Fan va  ja älskar er mina flickor,vad vore jag egentligen utan er- INGENTING

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0