Mina besökare
Totalt:

LIKA GLAD FÖR DE E JA..

Nu börjar min "helg" för nu har jag jobbat klart för denna gång =)
Även denna helg susade förbi, helt sjukt va mycket fortare det går nu för tiden... Å njuter det gör ja ju...

Å Även denna dag blev de en rejäl promenix i kylan... sååå skööönt.
Ja de e ju ganska komiskt... fyra rejäla på fem dar... ha ha allt eller inget de e ja i ett nötskal det...

Jag å Erika tog en härlig pratstund i kylan efter jobbet även, tänkte va en trevlig dotter å vänta på pappsen som sa att han var på torsvik, de tog en kvart, å då hade vi redan stått ute alldeles för länge...så jag fryser ända in i märgen nu hehe... de gör nog Erika med kan ja tro...

nu sitter jag äntligen under mitt underbara underbara duntäcke, hör Wallander i bakgrunden som pappa nöjt kollar på.. frågan lydde:
- Ska du kladda med din dator eller kolla på tv?
haha kladda med min dator blev svaret

I mon blir det en tripp till kära Teres... Hoppas på lite bus tid med hennes änglar, å nu fick ja precis ett mess där de stod att de två minsta e hemma ... yes! Nässjö here I come...

Nu hoppas ja att de nya avsnitten från andra avenyn finns ute för då e de så ja tänker spendera min tid fram till sömnen..

Hur har nu er helg varit??? hänt ngt kul kanske???

puss på er allahopa









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0