Mina besökare
Totalt:

Älmhult eller stanna hemma???

Vad är det med mig, ja tror jag skulle kunna sova dygnet runt... tur att ellen ringde å väckte mig annars hade jag garanterat sovit bort hela dan, å hur bra mår man av det???

nu kommer hon snart min vän å så ska den grisen visa upp sin bränna+ kort sen rhodos (men jag är inte bitter nej nej) ..

Sen blir det en fika med sara och ev. en sväng hem till Erika...

Är i valet och kvalet om ja ska åka till älmhult i helgen (beror ju på om jag får in ngn på söndan för mig med såklart) men kan inte riktigt bestämma mig, ovanlikgt va ??? he he..


Kommentarer
Postat av: pernilla

Men ööööhhh, jag ska ju hem till älmhult i helgen. Klart du också ska!

2008-10-14 @ 18:10:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0