Mina besökare
Totalt:

AAAAAA ÄNTLIGEN SOVA I MON SMÄLLER DET =)

Denna dagen har varit sjuuuukt lååång, gått oerhört snabbt men har framför allt varit jävligt rolig=)

De började med uppstigning vid åtta snåret sov självklart inte bra inatt heller så nu är ja så trött så ögonen hänger mer eller mindre utanför hålorna...
Sen var det i väg till Willys för att inhandla maten, blev positivt överraskad då summan slutade på ca 1400.. e lite mer som behöver handlas i mon men de e lugnt.... =)
Kommer senare redovisa slutsumman för er men min gissning för tillfället är att detta kalaset har gått på ca 6000...
men jag lovar att just nu känns det som att det är värt varenda krona...
Efter handling blev det systemet å stan, inhandling av lite festligt smink, en bok alla kan skriva en kommentar i i mon, (jävligt kul å få ett minne ifrån det hela), magtabletter (he he dem är välbehövliga nu kan jag säga vilket inte är konstigt någon stans efter all stress) priset till den som vinner tipspromenaden mm.
sen var det hem då jag och erika förberedde en del av maten tills i mon.
sen iväg igen å köpa mat, hem igen å äta å sen baka kärleksmums IGEN =)
SÅ SÅ VA MIN DAG....
är sjukt laddad för i mon, allt som behövs är ordentlig sömn sen är det bara att köööra !!!
Vet inte om de blir något bloggande i mon men lovar självklart komma med full rapport+ bilder hur det gick, nu när jag skrivit om detta i fyra månader kanske de e kul å få se/höra om resultatet... =)

tack alla ni som tänkt på mig och skickat så fina sms idag :Anna, troppan och Pernilla =) de värmde verkligen, å särskilt de jag fick av pernilla (min syster) eftersom hon tyvärr inte kan komma i mon...blev iaf jätte glad..

Nu kommer john blund på besök over and out




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0