Mina besökare
Totalt:

Fy för fan vilken start på dagen....

Hade ju möte på jobbet idag..
Kom dit och kände att allt var hur bra som helst sen började magkatarren sätta igång, jag tog en magtablett men de hjälpte inte alls, så jag satt och mådde hur illa som helst men vågade inte resa på mig av förståliga själ, tillslut var det bara att gå hem, fick fokusera på att inte spy på vägen hem (för hur kul hade det varit) men väl innanför dörren var det toaletten nästa....

Jag har ett bråck så är ngt jag får leva med, läkaren som konstaterade detta efter att jag gjort en gastroskopi (som var det vidrigaste jag någonsin gjort) sa att allt handlar om stress och när jag slutar stressa så blir det bättre...
Jaha men alla ni som känner mig vet att jag är en stressig person av mig och har alltid varit, så är något jag självklart försöker jobba på men går inte så bra alla gånger...

Har ju varit väldigt mycket nu med alla som har fyllt år och jag själv då som har min omtalade fest framför mig, har väll antagligen blivit för mycket så nu gör jag som sofie sa, inte något engagemang i det hela idag..och ett lugnare tempo närmsta dagarna..

magkataren har ju ändå varit lugnare ett tag så har inte tänkt på hur illa de kan bli om man inte tänker sig för... 
Så slutsatsen av detta är att jag måste skärpa till mig, jag får inte låta mig själv stressa så här, kändes sådär bra att behöva gå hem från ett möte pga detta.. Nu ska jag Viiiiila...

.- men nu blir det andra bullar eller hur ALEX GUMMAN....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0