Mina besökare
Totalt:

vilken födelsedag, tack för alla gratulationer...

började med gratulationer av pappa vid sex tiden (vilket inte hänt sen jag var 14) så de va ju kanon...

hur många som helst som har ringt och smsat och facebookat grattis till mig, tack ska ni alla ha...

fick en sjukt bra start på dagen =)

Erika kom nämligen hit med världens guligaste present, ett underbart fin kort där det stod sååå fina saker om mig, och sen hade hon gjort ett halsband och ett par öronhängen... hur fint som helst var det, lägger ut bild på det i mon, var sjukt mysigt å få en sån start på dagen =)

så ett stort tack till er alla, love you!!!


puss på er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0