Mina besökare
Totalt:

Näst sista natten...

Kan inte riktigt fatta att jag bara ska sova här i två nätter till.... känns konstigt som fan ärligt talat...

Idag blev det även lite planning inför nya lyan med den härliga kvinnan Teres  =) Vi beställde allt lite kuligt till våra väggar men de får ni se sen när de e klart...

Vilket DJÄVULSKT ryck jag å Sara tog innan; (tack igen hjärtat) Vi organiserade upp allt, packade de sista, drog upp allt från källaren så nu är allt samlat redo att flyttas:







Var ju tvungen å få i mig lite mat ÄVEN:


INGEN GLAMOUR HÄR INTE HAHA

Sen tog jag ett städprojekt till som skulle visa sig vara de värsta hittills- Städskåpet... FY FAN säger jag bara.. Nu är det hög tid för fröken att sova eftersom kroppen gett upp denna dag för länge sen...

I mon ska ja till lägenheten wieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee =)

Ska få mycket VÄRDEFULL hjälp av mamma och Erika, ni är LJUVLIGA!!!!

Sov gott/puss på er











Kommentarer
Postat av: Therese

Lilla gumman, vaad du sliiter!

I all denna röra, finns det ändå en organisation på det det hela ser jag.

Du har ju verkligen varit jätteduktig!

Några dagar fram i tiden är detta elände bara ett minne blott (tänk positivt hi hi)

Ta inte ut dig fullständigt nu, Malin=)

Syns imorgon bitti!

Kraam!

2009-04-29 @ 23:01:37
URL: http://idafiliphugo.blogg.se/
Postat av: sara

Beundrar dig att du höll i ett tag till efter det att ja hade gått! Du e en redig slitvarg! Hoppas att det gått bra idag! Kraaamm

2009-04-30 @ 20:52:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0