Mina besökare
Totalt:

EN FRÅGA ELLER TVÅ???

Så nu blir det snart å sova som aldrig förr...

Innan ikväll när jag avklarade diverse städuppg på jobbet lyssnade jag i vanlig ordning på Match..
Kommer självklart inte ihåg vad programmet heter men de brukar iaf slänga upp ett ämne och sen diskutera reaktioner och tankar lyssnare har om detta.

Dagens ämne var om hur viktigt det är att bry sig om hur man ser ut när man är i ett förhållande..

Då var det iaf en tjej som tyckte att hennes karl fixade iordning sig för ofta istället för att gå runt i mysbrallorna. 
Då undrar jag: ska man verkligen klaga om ens karl anstränger sig för att vara fin för en??? Det borde man väll se som något positivt eller??? Ja så länge han inte står där jämnt å ständigt och dyrkar sin egen spegelbild men ja, ni fattar.

Vad tycker ni??? Hur viktigt är det?? Hur är ni själva??


Nu är det ett arbetspass i morgon sen hem till mammsen å Micke där lille brors fina familj kommer finnas till min stora glädje, dagen slutar heller inte där för sen iväg hela helgen till M =)

Ja så denna helg är helt enkelt något att längta efter vilket jag som tur e inte behöver göra särskilt länge =)

puss på er


Kommentarer
Postat av: sara

Ha det så mysigt i helgen nu gumman!! Kram

2009-08-13 @ 22:41:12
Postat av: Alex

Klart det är viktigt att bry sig om hur man ser ut i ett förhållande. Man vill ju att den andra fortfarande ska tycka att man är fin!!!



Lycka till i helgen och njut nu...



Puss puss på dig.

2009-08-14 @ 08:27:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0