Mina besökare
Totalt:

Lussekatter och julpynt

Är väll kanske en rubrik som inte är så väntad här, ni som känner mig blir väll chockade nu antar jag hihi, om jag säger så här så börjar jag tycka att det är lite mysigare än förut.. Och om Anna läser detta kan jag allt tänka mig att hennes julhjärta slår några extra slag nu =)
Så nu ska jag pyssla lite här hemma i väntan på kärleken...
Är nu sjukskriven från jobbet av anledningar jag inte vill gå in på men ska ta hand om mig själv är tanken så ja det är de jag tänker göra nu.

All min kärlek till er ♥



Kommentarer
Postat av: Mia

Hej!

Det låter mycket mysigt med lite julstök hemma hos Malin! Jag tycker det verkar sunt att du ska ta hand om dig själv, hoppas du o kärleken får det trevligt ikväll kram kram

2009-12-04 @ 20:54:25
Postat av: cecce

Å jag som trodde du bakat lussebullar:-)



Tråkigt att du blivit sjukskriven vad det nu än beror på...Då är vi ju två. Är sjukskriven fram till 21 dec, sen får vi se...



Ha det så bra!

kram

2009-12-04 @ 21:23:03
URL: http://ceccesblogg.blogg.se/
Postat av: Sofie

Härligt gumman.. Mysigt me lite kärlek ikväll. Här kommer ett stort lass kärlek från mig till dig....

Puuuuuusssssssssssss & Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam!

2009-12-04 @ 22:08:58
Postat av: Anna L

Åhhh.....vilken lycka att du finner julen lite mysig!!! Men varför mår du inte bra??? Nu gör du mig orolig?!

Puss på dej Malit!!!!

2009-12-04 @ 22:09:27
Postat av: Åsa

Du får ta hand om dig och hoppas du mår bättre snart. Trevlig helg! Kram Kram

2009-12-04 @ 22:59:24
URL: http://fyrabarnsmamma.webblogg.se/
Postat av: Emelie

Låter mysigt!!! Ta hand om dig!!! Kram kram kram

2009-12-05 @ 10:58:13
Postat av: Malin

saknar dej på jobbet i helgen gumman! krya på dej o ta hand om dej nu! kramar

2009-12-06 @ 07:43:53
URL: http://malinfong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0