Mina besökare
Totalt:

HEJ PÅ ER!

Jag hade en kanon kväll med mamma och Micke igår, de är ju helt underbara ♥
Bjöd dem på fläskfile i mango chutney sås med färsk pasta och sallad vilket var väldigt uppskattat!

Har varit lagom alkohol hela helgen vilket i sin tur inneburit INGEN BAKFYLLA = så jävla skönt!!!

Nu ska ja snart träffa Ellen, tar mig allt en promenix upp till hennes jobb så blir de motion i dag med =)
Impad av mig själv denna vecka med tre promenixar å ett träningspass nu e ja på G...YES.. Har verkligen börjat de nya året med en riktigt bra start å märk väl att de INTE var ett nyårs löfte..hihi..tror inte riktigt på de där med nyårslöften...

Ska bli riktigt spännande å se hur hon har fått de i nya lägenheten och hur de vi shoppade i torsdags passade in.

Nu får ni allt se till och ha en härlig dag för de tänker minsann jag ha!
puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0