Mina besökare
Totalt:

Ja kära nån..

Nu kommer snart underbara mamma å micke som ska hjälpa mig å fixa min fina lampa ja fick av söta lillebror... Å då e dem ju så himla söta att dem handlar åt mig, för de ska ni ju inte inbilla er att jag orkar...

Å så kommer söta Erika å hämtar sina saker ifrån fredagen..
Så blir himla trevligt å få se några vänliga ansikten en dag som denna när de enda jag har tittat på hela dan är Jack Bauer/ 24... Besattheten verkar inte släppa så här mycket kan ja inte ens minnas när jag har kollat på teve som de senaste dagarna å då bara på detta 24 =)
Ja va ska ja säga I like it a lot.....

Blir då inte så lätt å va social eftersom jag inte kan prata men dem får väll prata desto mer då!

Nu får jag snart mammas mat, så nice, när man e krasslig e man inte så vuxen längre då e man allt mammas lilla höna som aldrig förr  ♥

puss på er

Kommentarer
Postat av: Sara

Ja mammor e allt bra å ha ibland! Krya på dig hjärtat!

2009-02-08 @ 21:05:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0