Mina besökare
Totalt:

Snälla röst, come back to me!!!

Ja pigg är ja fortfarande inte någonstans...

Rösten = gone with wind IGEN, jag är verkligen inte van vid att vara så här tyst, den försvinner runt tre tiden varje em, skit konstigt, å då har jag inte tjatat en massa i telefon så har ju inte ansträngt rösten..
Faktiskt bara ringt två snabba till mina fina systrar..

Victoria grattis än en gång på din födelsedag ♥

Å  kvinnobarnet  fan va nice att vi äntligen kommit fram till date a ´la syskon hoppas Victoria kan då med.. vore ju banne mig på tiden, vi har snackat om de här i två år nu så vore ju ett mirakel om alla faktiskt kunde ,utan Kristoffer blir det ju då av förklarliga själ men får köra en till senare framöver när han kan!

Ja så här mycket spännande finner ni i mitt liv när ja är sjuk...nu börjar jag snart klättra på väggarna om jag inte får tillbaka rösten...för vad fan gör man utan den???? har långa konversationer med sig själv i huvudet, haha givande..eller inte....jag är ju världens jävla tjat moster så att säga att abstinensen regerar är INGEN överdrift!!
puss på er











Kommentarer
Postat av: sara

Inte roligt alls!! Usch, sega å långvariga grejor nuförtiden. Hoppas du piggar på dig snart! Puss

2009-02-11 @ 21:23:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0