Mina besökare
Totalt:

Å världens sötaste unge, självklart =)

Fick se bilder på henne, ljuvlig är hon, som om ja skulle tycka något annat hihi. Har gått runt å varit härligt glad hela dan. Visst att ja var övertygad om att de skulle kännas skit kul men hade ingen aning om att de skulle kännas så här stort  =)

Är hemkommen från arbetet, idag har jag även gått upp till a6, så nöjd med mig själv är jag verligen nu...

Haft en bra dag helt enkelt!

Mitt senaste shopping fynd från IEMS:



Fick den till vänster av syster i julklappen så nu köpte jag en till å njöt med det, så att jag som syster så fint uttryckte det kommer ha de som i Pippis godis affär haha

Snart kommer Johanna- banana, ska bli super mysigt för vi har inte umgåtts sen ja, ja vet inte ens hur länge sen men månader sen är det ju lugnt!! Så det blir nice!!

Hoppas er dag varit lika fin som min!
puss på er


Kommentarer
Postat av: Alex

Gud vad fina dom var. Är dom dyra?? Vill ha massor av såna hemma, fast utan godis i...=)

Puss!!!

2009-01-28 @ 20:48:37
Postat av: Sara

Vad snygga!! Dom skulle ja oxå vilja ha. Tänkte faktiskt lite på "pippi å godisaffären" när jag såg dem! Kram

2009-01-28 @ 22:42:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0